Lauren Ledford, din Hermosa Beach, California, spune ca a comandat o pizza folosit o aplicatie cunoscuta in SUA, pentru care a platit la livrare.
Sase zile mai tarziu, insa, femeia s-a trezit cu o scrisoare de patru pagini lipita pe usa casei sale de curierul suparat ca nu a primit bacsis pentru livrarea sa, scrie Mirror.
Potrivit unei postari pe pagina ei de Facebook, Lauren a crezut ca pretul achitat la livrare acopera si costurile transportului, inclusiv bacsisul.
"Te rog, data viitoare, da bacsis soferului care face livrarea si, daca acel sofer sunt tot eu, si nu imi vei da bacsis, atunci e foarte probabil sa te jefuiesc. Glumesc, dar nu prea. Nu risca, totusi. Cine stie de ce e capabil un sofer nemultumit care nu-si permite sa manance in acea zi”, i-a scris barbatul.
Femeia a facut reclamatie la Politie si la compania de livrari, insa aceasta a refuzat sa-i dezvaluie numele angajatului.