A fost înființat un call center prin care rudele pacienţilor COVID se pot interesa de starea de sănătate a acestora
La Institutul de Pneumofiziologie "Marius Nasta" din Bucureşti, secția ATI, a fost lansat un call center la care rudele sau aparținătorii pacienților internati cu COVID-19 pot afla informatii despre starea de sanatate a acestora.
Call center lansat la Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" din Bucureşti pentru rudele pacienților cu COVID-19, pentru a afla starea de sănătate a acestora
Potrivit unui comunicat al STS transmis miercuri, că iniţiativa spitalului este utilă deoarece accesul rudelor pacientilor nu este permis în spital din cauza situatiei epidemiologice.
"Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul.
Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi. Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul «Marius Nasta» în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi.
Înţelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înţelegem suferinţa şi înţelegem că pandemia a îngrădit accesul aparţinătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparţinători, să îi ajutăm şi să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putinţă pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forţele pentru fiecare minut din viaţa pacienţilor noştri şi vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe", a
afirmat managerul Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" din Capitală, Beatrice Mahler.
Astfel, rudele şi aparţinătorii pacientilor cu covid-19 pot apela numerele 031.9472 şi 031.433.5231 atunci au nevoie să afle informaţii despre starea de sănătate a pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19.
Call center-ul va funcţiona 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 şi 14:00-20:00 şi va fi pus la dispozitie de o echipă de voluntari, studenţi ai Facultăţii de Medicină din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Carol Davila” din Bucureşti.