Acest proiect a fost initiat in cadrul Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" din Bucureşti, cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS). Astfel, a pelurile vor fi preluate de studenţi voluntari din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din Bucureşti.

Call center lansat la Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" din Bucureşti pentru rudele pacienților cu COVID-19, pentru a afla starea de sănătate a acestora

Potrivit unui comunicat al STS transmis miercuri, că iniţiativa spitalului este utilă deoarece accesul rudelor pacientilor nu este permis în spital din cauza situatiei epidemiologice.

A fost înființat un call center prin care rudele pacienţilor COVID se pot interesa de starea de sănătate a acestora
A fost înființat un call center prin care rudele pacienţilor COVID se pot interesa de starea de sănătate a acestora[Sursa foto: PixaBay]

"Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi. Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul «Marius Nasta» în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi.

Înţelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înţelegem suferinţa şi înţelegem că pandemia a îngrădit accesul aparţinătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparţinători, să îi ajutăm şi să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putinţă pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forţele pentru fiecare minut din viaţa pacienţilor noştri şi vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe", a
afirmat managerul Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" din Capitală, Beatrice Mahler.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Citeste si: Adevărul despre decesele COVID-19 din România. Ministrul Sănătății, chemat la raport

Astfel, rudele şi aparţinătorii pacientilor cu covid-19 pot apela numerele 031.9472 şi 031.433.5231 atunci au nevoie să afle informaţii despre starea de sănătate a pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19.

Call center-ul va funcţiona 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 şi 14:00-20:00 şi va fi pus la dispozitie de o echipă de voluntari, studenţi ai Facultăţii de Medicină din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Carol Davila” din Bucureşti.

Citeste si: Veste excelentă pentru femeile din țara noastră! Cine poate ieși mai rapid la pensie- kfetele.ro

Citeste si: Fiica Ralucăi Moianu nu a ascultat! Ce i-a interzis fosta prezentatoare TV tinerei de 19 ani- radioimpuls.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

Citeste si: Bilanț coronavirus, azi 12 mai 2021. Câte cazuri de COVID-19 s-au înregistrat în ultimele 24 de ore?


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si