VIDEO | Tot mai mulți antreprenori la început de drum descoperă un partener de nădejde în TikTok
Nu investesc bani în promovare, ci timp în crearea de conținut, care să le aducă clienții din online, în local.
Ca să-i știe tot orașul că fac pizza bună, Rareș și Angelo, proaspăt intrați în afaceri, își fac reclamă pe Tik Tok. În centrul atenției pun mai mereu blatul crocant și aburind, plin de ingrediente proaspete în fața căruia cu greu reziști:
„Chiar din prima zi de când am deschis, mâine facem 3 săptămâni, am rămas surprinși plăcut(...)
Citeste si: Masinile de cuburi de gheata produc si fulgi? Iata raspunsul din partea unui furnizor profesionist!
Cei doi prieteni din copilărie au investit, în total, 6 000 de euro ca să-și deschidă pizzeria, iar succesul a venit firesc, spun ei, din pasiune și determinare. O dată la câteva comenzi onorate, mai postează pe contul pizzeriei un material apetisant.
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
„Pur și simplu, suntem urmăritori de TikTok amândoi și ne-am gândit hai să facem și noi tiktok-uri. Vizualizările nu sunt așa multe deocamdata dar sperăm și noi să ajungem virali.”, a spus Angelo Toma,
proprietarul pizzeriei, pentru Știrile Kanal D.
Citeste si: VIDEO- Nucile românești, aur la export. Povestea de succes a unui român
Mai vechi pe piață, acest lanț de cafenele cu prăjitorie proprie are o întreaga echipă de marketing care se ocupă de promovarea produselor și locațiilor pe rețelele de socializare. De curând, clujenii au inceput sa creeze clipuri si pentru contul de Tik Tok.
„Aduc cel mai mare reach, sunt cele pe care ne concentrăm și noi pentru că ne plac video-urile, să interacționăm cu publicul cât mai mult și putem spune o poveste mult mai comprehensivă decât o imagine.”, a spus Teodora Ardelean, specialist marketing, pentru Știrile Kanal D.
Cristi este trainer în materie de cafea de specialitate. Cu ajutorul lui, specialiștii creează cele mai creative fotografii și filmări care ajung apoi să fie postate în online. Clipul pe care l-au filmat astăzi are și un scop educativ pentru iubitorii de cafea.
Alții optează pentru campanii de promovare costisitoare, la care participă influenceri cu mulți urmăritori. TikTok-ul este platformă care le oferă, mai nou, cea mai mare expunere.