Close sidebar
Close sidebar

Aglomerație de nave în raza portului Constanța, după ce vapoarele nu mai pot ancora în Odesa

Constanța, cel mai mare port de la Marea Neagră, prin care trec anual 67 de milioane de tone de mărfuri, este supraîncărcat de la începutul războiului.

Diana Puiu,

Aglomerație de nave în raza portului Constanța, după ce vapoarele nu mai pot ancora în Odesa

[Sursa foto: caspiannews.ro]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Aglomerație de nave în portul Constanța, cel mai mare port de la Marea Neagră, pentru care există o listă de așteptare cu mâncare și bunuri care ar trebui să ajungă în Odesa.

Containere înalte de 13 metri, aproape cât blocurile, au apărut pe platforma Portului.

Citeste si: Câți cetățeni refugiați din Ucraina s-au angajat pe teritoriul României de la începutul războiului. Anunțul Ministrul Muncii

Aglomerația are loc, conform unui satelit de monitorizare, din cauza faptului că navele ocolesc portul ucrainean Odesa.

Citeste si: TikTok a fost interzis oficial în SUA! Ce au pățit utilizatorii când au încercat să acceseze platforma- kanald.ro

Citeste si: Doliu imensi! Interpretul de muzică populară a murit, cu doar o lună înainte de ziua lui de naștere. Fiica sa a făcut anunțul cutremurător:- wowbiz.ro

Citeste si: Castelul cu vinuri din România, vechi de 400 de ani, pierdut la cărți și răscumpărat. Cât costă o vizită la Bethlen-Haller- antena3.ro

„Sunt fluxuri de marfă care sub o formă sau alta sunt împiedicate să ajungă la destinatar, destinatarii din Ucraina și originatori de fluxuri de marfă din Ucraina care vor să exporte.”, spune Laurențiu Mironescu, comandant de navă.

Citeste si: Federația Rusă a blocat alte 13 site-uri de știri independente. Mișcarea vine ca o nouă încercare de a anula sursele alternative de informare despre război

Portul Constanța se află într-o problemă de logistică în interconectarea cu spațiul ucrainean

„Ne confruntăm cu o problemă de logistică aceea de interconectare către spațiul ucrainean în condițiile în care noi ca parte a UE am dezvoltat aceste lucruri cu țintă către coridoarele europene, astfel încât Constanța să fie poarta UE.

În aceste condiții trebuie să dăm dovadă de foarte multă creativitate, fantezie, pentru a putea găsi aceste rute de conectare cu Ucraina .”, adaugă Viorel Panait, directorul unui operator portuar.

Citeste si: Marina Ovsiannikova a făcut primele declarații după ce a fost eliberată: „Sunt niște zile foarte grele în viața mea”

Într-un terminal din Portul Constanța sunt depozitate zeci de componente pentru o fermă de eoliene din Ucraina.

„Au venit cu solicitarea ca să poată să își ducă marfa, nemaiputând duce de la Odesa la Chișinău, au venit cu varianta ca toată marfa să vină prin portul Constanța, să meargă spre Chișinău.”, spune Adriana Calapis, director în cadrul Ministerului Transporturilor.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI