In articol:
- Președintele ANPC spune că sunt puține șanse ca oamenii să își primească banii înapoi
- Blue Air continuă să pună curse pe piață
Conform acestuia, compania ar avea de gând să iasă de piață și tergiversează primirea procesului verbal de la ANPC, în care sunt stipulate amenda și obligaţia de a da consumatorilor banii înapoi, pentru zborurile anulate.
Președintele ANPC spune că sunt puține șanse ca oamenii să își primească banii înapoi
" Blue Air de mult lua în calcul ieşirea de pe piaţă. Conform deciziei ANPC, ei trebuie să dea banii înapoi consumatorilor şi să le plătească despăgubiri în termen de 10 zile de la primirea procesului verbal, însă trag de timp. Nu au venit să îl ridice, aşa cum era normal.
În mod normal, dacă ştii că eşti nevinovat, vii să ridici procesul verbal şi îl conteşti în instanţă, dar dacă nici măcar nu vii să-l ridici, aceasta arată că vrei să tragi de timp. Că poate între timp mai anunţi nişte curse pe care le anulezi în ultimul moment", a spus Constantinescu, citat de Agerpres.
Horia Constantinescu a susținut că nu prea sunt şanse ca oamenii să-şi primească banii înapoi, atâta timp cât compania aeriană nu şi-a plătit nici măcar propriii angajaţi.
Directorul ANPC a precizat că a vorbit cu unul dintre reprezentanții Blue Air despre procesul verbal și au fost propuse chiar și câteva soluții pentru despăgubirea clienților, cum ar fi ca sumele datorate să fie transformate în acţiuni Blue Air, lucru neacceptat de către reprezentantul companiei.
Blue Air continuă să pună curse pe piață
Constantinescu a subliniat că nu a existat vreodată o discuţie privind o sumă pe care compania să o dea comisarilor ANPC, aşa cum se precizează într-un comunicat Blue Air, afirmaţii pe care preşedintele ANPC le consideră calomnioase.
În acest timp, Blue Air continuă să pună pe piaţă curse pe care ulterior le anulează, deşi cele două părţi se puseseră de acord că vor fi doar curse pe care le pot efectua.
Citeste si: VIDEO- Anchetă în cazul companiei aeriene care a anulat zborurile a mii de români
Săptămâna trecută, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a anunţat că a amendat Blue Air cu suma de 2 milioane de euro pentru anularea a peste 11.000 de zboruri în perioada 30 aprilie 2021- 30 aprilie 2022, şi obligă compania să returneze clienţilor banii în maximum zece zile pentru toate zborurile anulate.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Citeste si: VIDEO- Sute de pasageri români care s-au trezit cu zborurile anulate își cer banii înapoi
Materialul complet îl puteți urmări în cadrul jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.