In articol:
- Șeful ANPC, despre „scandalul” caselor de marcat automatizate
- O rețea franceză de magazine a anunțat că renunță la casele de marcat
ANPC nu a putut sta deoparte în ceea ce privește „neînțelegerea” caselor de marcat automatizate.
Președintele ANPC a constatat că ceea ce se întâmplă în prezent este o „abordare discriminatorie”, nefiind luată în calcul prezența la cumpărături a consumatorilor în vârstă și nefamiliarizați cu tehnologia.
Citește și: VIDEO- Autovehiculele gălăgioase nu vor mai putea circula noaptea. Va fi impus un nou proiect de lege
Șeful ANPC, despre „scandalul” caselor de marcat automatizate
Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, a intervenit în „scandalul” cu privire la casele de marcat automatizate și care ar fi cea mai bună abordare.
Citește și: VIDEO- Un român şi iubita sa, fostă Miss Mexic, au furat vin în valoare de 1,6 milioane de euro
Cred că este imperios necesară păstrarea caselor asistate direct de casier, tocmai pentru a putea răspunde întrebărilor consumatorilor legat de o anumită cantitate, calitate sau orice altă informaţie ar avea nevoie legat de produsele
Citește și: Cine va avea prioritate la casele de marcat
O rețea franceză de magazine a anunțat că renunță la casele de marcat
O rețea franceză de magazine va elimina casele de marcat clasice și le face înlocui cu case self service pentru evitarea aglomerației.
Citește și: VIDEO- O rețea franceză de magazine a anunțat că renunță la casele de marcat
Cu toate acestea, „colegii noștri din zona caselor rămân la dispoziția oricărui client care are nevoie de ajutorul lor și nicio persoană nu a fost disponibilizată” , au adăugat reprezentanții magazinelor.
După eliminarea caselor de marcat, casierii vor deveni consultanți pentru clienții care fac cumpărături. Acest poriect a fost deja implementat în 12 hipermarketuri din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara, iar până în 2025 se va extinde în toate magazinele și se va renunța la casele de marcat clasice.
După aflarea acestei vești, clienții au avut diverse reacții. Marian Godină, a criticat dur pe rețelele de socializare nou proiect implementat. Acesta și-a împărtășit opinia cu internauții care îl urmăresc, printr-un mesaj postat pe pagina sa de Facebook.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
„Aveam ditamai coșul plin ochi cu tot felul de produse pe care am realizat că va trebui să le scanez. Aveam opțiunea să abandonez coșul așa plin cum era și să îmi văd de treabă, dar nu am făcut-o gândindu-mă că un om va trenui să așeze la loc toate produsele alea adunate de prin tot magazinul. M-am apucat să le scanez singur, stângaci, pentru că eu nu sunt casier, dar (n.r. magazin) a ținut să mă transforme în unul.
Citește și: VIDEO- O nouă țeapă în mediul online. Cum au fost păcăliți cumpărătorii unui site de electrocasnice
Nu știu ce s-a întâmplat cu acele doamne care lucrau la case, nu știu dacă au fost disponibilizate, dar sigur prin metoda asta magazinul face economie.(...) Așadar, eu nu vreau să fiu casier gratuit pentru nimeni. Aaa, că se întâmpla să intru în ditamai magazinul doar pentru câteva produse, îmi și conveneaau casele alea unde îmi scanam singur o apă și un bax de scutece, dar când aveam un ditamai coșul plin preferam să stau la o casă clasică.
Citește și: VIDEO. Un oraș din Elveția te plătește cu 25.000 de euro ca să te muți acolo
Acum vor spune unii că ăsta e progres, a avansat tehnologia. Eu consider că nu e așa, ci doar s-a schimbat omul care scanează produsele, adică din casierița care avea un salariu să facă asta, a devenit casier clientul, fără să fie recompensat nici măcar cu o reducere.(...) Dar soluția mea e simplă, nu mă mai duc acolo, la fel cum celor care le place asta pot merge în continuare, că doar e evoluția tehnologiei și <<cost saving>>. Aștept acum să apară restaurantele în care mergi în spate să-ți faci o omletă, iar la final te duci cu farfuria să o speli”.