Stația a înregistrat  aseară 9,5% rating și 21,2% cota de piață, pe targetul Național, conform Kantar Media România, minutul de aur, atins la 22:14, adunând  în fața micului ecran, la Kanal D, aproape 2 milioane de telespectatori (1. 928.000).

Episodul de aseară al serialului „Fiica Ambasadorului” a fost urmărit aseară de o medie de peste 1.6 milioane de români (1.679.000)  din întreaga țară, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Citeste si: Copilul minune din „Fiica Ambasadorului”

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Dispariţii misterioase în Rusia. Putin îşi arestează cercetătorii care au inventat rachetele hipersonice- antena3.ro

Citeste si: Iranul cere pacea în Orientul Mijlociu, la câteva zile după ce a atacat Israelul. Apelul lansat către Occident- wowbiz.ro

Tot în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a înregistrat 7,3% rating și 17,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 3,8% rating și 11,9% cota de piață, pe targetul Comercial, situându-se astfel pe a doua poziție în topul audiențelor.

Nu pierdeți, în fiecare seară, de la 20:00, de luni până vineri, serialul fenomen „Fiica Ambasadorului”. Distribuție excepțională, intrigă bine articulată, poveștile de viață în care se regăsesc milioane de oameni sunt ingredientele care fac din această producție o experiență cu totul specială. 

Citeste si: Ce se întâmplă, în această seară, de la ora 20:00, în „Fiica ambasadorului”- Nare și Sancar fac totul pentru fiica lor


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si