Astfel, în urma inspecţiei s-au constatat o serie de neconformităţi, printre cele mai importante fiind următoarele:
- au fost identificate numeroase zone cu deficienţe de planeitate şi rugozitate. Pentru aceste zone raportul prezintă un calificativ INADMISIBIL;
- nu s-a respectat Normativul 605, referitor la recoltarea de carote la o suprafata de 20.000 mp in vederea stabilirii grosimii straturilor rutiere;
- nu au fost respectate prevederile Proiectului Tehnic privind calea pe pod;
- există panouri de semnalizare de dimensiuni mari care sunt parţial obturate de parapete/panouri fonoabsorbante;
- la structura de la km 45+600 există defecte la suprafaţa betoanelor;
- sistemul ITS, echipamentul de cântărire în mişcare, înregistrează numerele de înmatriculare ale remorcilor, fără a fi înregistrat numărul de înmatriculare al capului tractor, aşa cum a fost solicitat de Beneficiar;
- nu a fost efectuată corespunzător semnalizarea in Spatiile de Serviicii. Aceasta trebuie completată cu două semne adiţionale pentru autoturisme pentru fiecare Spaţiu de Servicii, precum şi marcaj de interzicere în zonele care separă parcările pentru autocare.
- este necesară completarea semnalizării cu marcaj de interzicere la intersecţia dintre bretele, aşa cum este specificat în cadrul Raportului de Audit de Siguranţă;
- nu au fost respectate avizele CTE Siguranţa Circulaţiei privind obligativitatea Antreprenorului de a realiza iluminatul cu tehnologie LED;
- se impune verificarea de către Proiectant şi Inginer a proiectului tehnic pentru bazinele de retenţie şi prezentarea calculelor de dimensionare, având în vedere nivelul apelor din acestea;
- trebuie asigurată semnalizarea rutieră pentru devierea traficului la nodurile rutiere Unirea şi Aiud, conform reglementărilor în vigoare
Precizăm că CNAIR SA a transmis Antreprenorului raportul cu neconformităţile pentru remedierea acestora în vederea recepţionării la terminarea lucrărilor şi a punerii în circulaţie a acestui sector de autostradă.