Experții sunt încă nedumeriți cu privire la cauzele tragediei care are în centru aeronava Jeju Air 2216. Totuși, specialiștii spun că o pasăre care a lovit motorul nu are cum să reprezinte singurul factor care a dus la prăbușirea avionului, notează The Guardian.

Între timp, la o zi după catastrofa din Coreea de Sud, cele două persoane care au supraviețuit sunt în continuare îngrijite de către medici.

Este vorba despre doi însoțitori de zbor, un bărbat și o femeie, care se aflau la coada avionului în momentul în care aeronava a luat foc și s-a rupt la impact. Inițial, aceștia au fost duși la spitale din apropierea aeroportului, după care au fost transferați la Seul, a declarat agenția de presă Yonhap.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Numerologia lui 2025: Va fi singurul an pătrat perfect trăit de generația noastră. Cifra anului era considerată magică în antichitate- antena3.ro

Citeste si: Primăria din România care sfidează ordonanța „trenuleț”. Cu cât vrea să majoreze salariile bugetarilor. Explicații oficiale- stirileprotv.ro

Citește și: Ei sunt cei doi soți care au pierit în accidentul de lângă Târgu Frumos, de Crăciun. Elena și Gheorghe se întoarceau acasă de la niște prieteni

Bărbatul are mai multe fracturi, la coaste, omoplat și partea superioară a coloanei vertebrale, a declarat Ju Woong, director al Spitalului din Seul al Universității Ewha Womans.

După ce s-a trezit, acesta le-a spus doctorilor că „s-a trezit salvat”. Până acum nu au fost făcute publice despre starea în care se află femeia.

Experții încearcă să afle ce a provocat cu adevărat tragedia: „O lovitură de pasăre ar trebui să fie un eveniment în care se poate supraviețui”

Dr. Sonya Brown, lector superior în proiectare aerospațială la Universitatea din New South Wales, are dubii cu privire la faptul că o pasăre a dus la defectarea motorului care acționa trenul de aterizare.

„O lovitură de pasăre ar trebui să fie un eveniment în care se poate supraviețui...Nu ar trebui să conducă la ceea ce am văzut în cele din urmă, în special pentru că, în orice situație în care un motor nu funcționează (așa cum sugerează imaginile), există încă suficientă putere. La un Boeing 737 și la orice avion comercial există straturi de redundanță, în special pentru trenul de aterizare, care este acționat hidraulic.

Chiar dacă acesta ar ceda, are o redundanță prin faptul că se poate extinde și fără sistemul hidraulic [care este] practic acționat de gravitație, astfel încât trenul de aterizare ar trebui să se poată extinde în continuare”, spune ea, adăugând că loviturile de păsări sunt atât de frecvente încât sunt luate în considerare în proiectarea avioanelor moderne.

Citeste si: Când își vor primi pensionarele banii în ianuarie 2025?- kfetele.ro

Citeste si: Nicu Alifantis, bilanț impresionant la 70 de ani: 154 de spectacole și un tramvai care îi poartă numele.- radioimpuls.ro

Citeste si: Atac armat în Muntenegru: Un bărbat a omorât 12 oameni, inclusiv 2 copii- antena3.ro

Citește și: Opt morți într-un accident rutier între un autocar şi o camionetă. Sunt peste 27 de răniți, iar bilanțul victimelor ar putea crește


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si