”Fără îndoială că o să avem curând un bilet unic, pentru că e logic ca lucrul ăsta să se întâmple. A şi funcţionat această chestiune în urmă cu patru sau cinci ani dacă nu mă înşel”, a declarat, sâmbătă, la Digi 24, Nicuşor Dan
El explică faptul că există ”măsurători exacte” privind numărul de călători care intră cu o cartelă la metrou sau în mijloacele de transport în comun de suprafaţă, administrate de Primăria Capitalei.
Citeste si: Şeful Inspectoratului Şcolar Bucureşti, anunț important pentru elevi și părinți
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
”Trebuie să existe doar un mecanism corect de decontare între aceste două entităţi, asta e tot. Este ceva extrem, extrem de simplu de făcut. Cele două societăţi vor rămâne diferite”, a mai afirmat primarul general.
Nicușor Dan nu dorește preluarea metroului la Primăria Capitalei
Nicuşor Dan a explicat şi de ce nu doreşte preluarea metroului la Primăria Capitalei: ”În acest moment, Bucureştiul plăteşte o subvenţie consistentă către transportul public de suprafaţă, plăteşte o subvenţie consistentă către sistemul de încălzire, nu îşi permite să mai plătească o subvenţie pentru metrou.
Ăsta este motivul pentru care nu doresc în acest moment ca metroul să vină la Primăria Capitalei. Însă din punctul de vedere al bucureşteanului care foloseşte transportul public, pe el nu trebuie să-l intereseze dacă există o companie sau există două companii, pe el tot ce-l interesează este să aibă un bilet cu care să intre sau în metrou sau în autobuz, să aibă o călătorie de o oră cu unul sau cu altul, îl interesează ca staţiile să fie cât mai apropiate unele de celelalte”.
Citeste si: Gabriela Firea îi cere noului prefect al Capitalei să redeschidă școlile din București
În ceea ce priveşte preţul biletului pentru transportul public în Capitală, întrebat dacă susţine majorarea tarifului care este acum de un leu şi 30 de bani, noul edil a explicat că ”nu este aceasta principala problemă”.
”O să facem o analiză. Nu este aceasta principala problemă a transportului public.
Oricum, subvenţia este undeva la 80% din transport, adică doar 20% vindem bilete şi abonamente. (...) Principala problemă a transportului public este cantitatea, adică există zone care nu sunt deservite suficient şi faptul că nu are un orar predictibil şi faptul că nu e eficient pentru că cel de suprafaţă stă blocat în trafic. După aceea, sunt şi celelalte probleme, să nu e curat, că nu are aer condiţionat şi acum, în timp de pandemie nu ai garanţia că se dezinfectează.
Ultimele sunt lucruri pe care o să le facem foarte repede, primele sunt chestiuni mai grele, mai cu mulţi bani”, a adăugat Nicuşor Dan.
Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro
Citeste si: VIDEO- Bucureșteni fără căldură și apă caldă. Zeci de mii de avarii