Close sidebar
Close sidebar

"Biroul pacientului", un loc in care medicii si asistentele care ii nemultumesc pe pacienti vor putea fi reclamati

Un grup de parlamentari vrea sa implementeze in toate unitatile medicale din Romania "Biroul pacientului", un loc in care oricine isi poate exprima nemultumirea referitoare la modul incare este tratat in spital.

A.S.,


DISTRIBUIE
acest articol

”Prin infiintarea acestui birou, pacientii, fostii pacienti, familiile, apartinatorii si personalul medical se vor putea adresa in cazul in care vor fi nemultumiti de calitatea serviciilor medicale, dar si daca vor avea o sugestie sau o recomandare. Vor putea spune daca nu au fost tratati cu respect si vor putea sa inregistreze o reclamatie. Tot aici li se vor da informatii legate de procedura medicala, tratament, sau pur si simplu daca vor dori sa transmita multumiri pentru felul in care au fost ingrijiti”,  spune senatorul PSD Sorina Pintea, fostul manager al Spitalul Judetean de Urgenta “Dr. Constantin Opris” din Baia Mare, unde urmeaza sa fie infiintat un astfel de serviciu, scrie  Libertatea.

Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Prin infiintarea Biroului pacientului, se doreste se sa rezolve problemele, inainte ca acestea sa devina majore.In fiecare spital, vor fi angajate persoane independente, cu abilitati in comunicare. Acestea vor fi interfata dintre reclamant si medic. De asemenea, prin crearea acestor birouri, se doreste cresterea gradului de satisfactie a pacientilor, promovarea drepturilor si responsabilitatilor pacientilor si schimbarea atitudinii pacientilor fata de cadrele medicale dar si a cadrelor medicale fata de pacient.

”Prin infiintarea acestui birou, pacientii, fostii pacienti, familiile, apartinatorii si personalul medical se vor putea adresa in cazul in care vor fi nemultumiti de calitatea serviciilor medicale, dar si daca vor avea o sugestie sau o recomandare. Vor putea spune daca nu au fost tratati cu respect si vor putea sa inregistreze o reclamatie. Tot aici li se vor da informatii legate de procedura medicala, tratament, sau pur si simplu daca vor dori sa transmita multumiri pentru felul in care au fost ingrijiti”,  spune senatorul PSD Sorina Pintea, fostul manager al Spitalul Judetean de Urgenta “Dr.
Constantin Opris” din Baia Mare, unde urmeaza sa fie infiintat un astfel de serviciu.
Prin infiintarea Biroului pacientului, se doreste se sa rezolve problemele, inainte ca acestea sa devina majore.
In fiecare spital, vor fi angajate persoane independente, cu abilitati in comunicare. Acestea vor fi interfata dintre reclamant si medic. De asemenea, prin crearea acestor birouri, se doreste cresterea gradului de satisfactie a pacientilor, promovarea drepturilor si responsabilitatilor pacientilor si schimbarea atitudinii pacientilor fata de cadrele medicale dar si a cadrelor medicale fata de pacient.

 

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI