Close sidebar
Close sidebar

Cafenea din Italia, virală după ce a taxat o clientă pentru tăierea unui sandviș în două: „Munca trebuie plătită!”

În Italia, proprietara unei cafenele susține decizia de a percepe o taxă suplimentară de doi euro, pentru a tăia un sandviș în două. Nota de plată, însoțită de taxă, a devenit virală în mediul online. Internauții au fost revoltați, lăsând recenzii negative.

Alexandra Bercea,

Cafenea din Italia, virală după ce a taxat un client pentru tăierea unui sandviș în două: „Munca trebuie plătită!”

[Sursa foto: PixaBay]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

În urmă cu o săptămână, o cafenea din Italia a ajuns un subiect viral. O clientă a scris pe o pagină de turism faptul că la restaurant i s-a perceput o taxă suplimentară de 2 euro, pentru tăierea unui sandviș în două.

Clienta a povestit întreaga situație

Aceasta a postat o fotografie cu nota de plată. Ulterior, ea a explicat faptul că a luat o masă cu o persoană și că au vrut să împartă sandvișul.

Cafenea din Italia, virală după ce a taxat un client pentru tăierea unui sandviș în două: „Munca trebuie plătită!”

[Sursa foto: PixaBay]

Incredibil, dar adevărat”, a scris femeia în iunie. Au cheltuit în total 15,70 euro, dintre care 2 euro au însemnat o taxă pentru un serviciu numit „diviso a metà ” (împărțit în două).

Citește și: Cină cu surprize mortale! O femeie și-a invitat familia la masă și le-a servit ciuperci otrăvitoare. Trei persoane au murit, iar una a ajuns la spital

Citeste si: Oana Roman, în doliu! Vedeta a pierdut o persoana dragă: „A plecat brusc și tragic!”. Despre cine este vorba?- kanald.ro

Citeste si: Jador nu s-a putut abține după declarația publică a Oanei Ciocan! Ce a făcut artistul, când a auzit ce a spus fosta iubită despre el, în plin scandal cu Zanni?- wowbiz.ro

Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro

Femeia nu a dezvăluit identitatea sa. Potrivit profilului său de pe pagina de turism, aceasta are între 50 și 64 de ani.

La începutul lunii august, comentariul său a devenit viral. Pagina a adăugat un comentariu în acest sens, cu privire la situație.

„Din cauza unui eveniment recent care a atras atenția presei și a provocat un aflux de recenzii care nu descriu o experiență la prima mână, am suspendat temporar publicarea de noi recenzii pentru această locație”, se arată în postare.

Cum a reacționat proprietara în această situație?

În acest context, proprietara se întreabă de ce clienta nu și-a exprimat punctul de vedere cu privire la această situație, înainte de a plăti nota.
„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit”, a declarat ea duminică, pentru un ziar italian.

„A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și s-a dublat timpul de spălat, am folosit și două suporturi pentru farfurii. Să tăiem sandvișul în jumătate ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită”, a spus proprietara.

Citește și: VIDEO- Culoarea în farfurie aduce succesul. O familie din București și-a deschis un restaurant cu diferite tipuri de paste

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI