In articol:
În urmă cu o săptămână, o cafenea din Italia a ajuns un subiect viral. O clientă a scris pe o pagină de turism faptul că la restaurant i s-a perceput o taxă suplimentară de 2 euro, pentru tăierea unui sandviș în două.
Clienta a povestit întreaga situație
Aceasta a postat o fotografie cu nota de plată. Ulterior, ea a explicat faptul că a luat o masă cu o persoană și că au vrut să împartă sandvișul.
„ Incredibil, dar adevărat”, a scris femeia în iunie. Au cheltuit în total 15,70 euro, dintre care 2 euro au însemnat o taxă pentru un serviciu numit „diviso a metà ” (împărțit în două).
Femeia nu a dezvăluit identitatea sa. Potrivit profilului său de pe pagina de turism, aceasta are între 50 și 64 de ani.
La începutul lunii august, comentariul său a devenit viral. Pagina a adăugat un comentariu în acest sens, cu privire la situație.
„Din cauza unui eveniment recent care a atras atenția presei și a provocat un aflux de recenzii care nu descriu o experiență la prima mână, am suspendat temporar publicarea de noi recenzii pentru această locație”,
Cum a reacționat proprietara în această situație?
În acest context, proprietara se întreabă de ce clienta nu și-a exprimat punctul de vedere cu privire la această situație, înainte de a plăti nota.
„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit”, a declarat ea duminică, pentru un ziar italian.
„A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și s-a dublat timpul de spălat, am folosit și două suporturi pentru farfurii. Să tăiem sandvișul în jumătate ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită”, a spus proprietara.