Care este procedura completă de regenerare a filtrului de particule la mașinile diesel și ce pași trebuie urmați
Mașinile pe motorină fabricate în ultimii 10-15 ani vin dotate din fabrică cu o piesa suplimentară montată pe circuitul de evacuare. Această piesă se numește filtru de particule și are ca scop reducerea emisiilor de funingini dăunătoare în atmosferă.
Acest filtru este si unul problematic pentru mașinile diesel și el necesită o regenerare pentru a funcționa cum trebuie și pentru a nu se înfunda. Totodată, mașina are un simbol de bord care vă spune când este necesară regenerarea.
reducerea acesteia la nivelul de cenușă. Când conduceți cu viteze mari, temperatura din evacuare devine suficient de mare pentru a arde funinginea. Aceasta se numește regenerare pasivă.
În cazul în care automobilul dumneavoastră nu atinge frecvent viteze mari, motorul poate arde ceva combustibil suplimentar pentru a ridica temperatura la viteze mai mici și pentru a obține același rezultat.
Aceasta se numește regenerare activă, iar toate mașinile folosesc o combinație din ambele metode de regenerare pentru a menține filtrul curat cât mai mult timp.
În timp condusului, computerul mașinii monitorizează constant nivelul funinginii din filtru pentru a determina când este necesară regenerarea. Când nivelul funinginii atinge un anumit prag, de obicei în jur de 45%, motorul va încerca activ să reducă nivelurile.