Viitorul, deja instalat la americani, ajunge dupa ani de zile si la noi... e o alternativa la benzina si motorina!
Dumitru Becsenescu, presedinte & CEO grup firme- gazul natural comprimat este solutia viitorului ca si carburant alternativ. De ce? Pentru ca dupa cum stim este o campanie la nivel mondial impotriva poluarii.
-Nu este nicio diferenta, chiar nu este nicio diferena intre gazul natural si benzina.
Cei care au realizat conversia spun ca, odata pornita, masina merge pe benzina pana motorul ajunge la 40 de grade, apoi se comuta automat pe gazul comprimat. Combustibilul se gaseste, in portbagaj, in doua rezervoare cu o capacitate de 30 e litri.
Gabriel Ruxanda, sef atelier- autonomia este de circa 300 de km
Dumitru Becsenescu, presedinte & CEO grup firme: lumea confunda gazul natural comprimat cu GPL. Este altceva, este practic gazul nostru de la aragaz, gaz metan ceea ce avem noi, gazul care vine din conducta se comprima si se foloseste ca si carburant in masina.
Gazul metan comprimat e nu doar cel mai putin poluant dintre carburantii fosili, ci si cel mai ieftin: un kilogram costa 3,49 de lei.
-Consumul este redus undeva la 4 kg la 100 de km, 4 kg de gaz natural comprimat.
Dumitru Becsenescu, presedinte & CEO grup firme- Daca mergem sa alimentam la o statie de benzina de 250 de lei, aceiasi kilometri pe care-i facem cu 250 de lei, ii vom face alimentand gaz de 100 de lei.
Compania care vrea sa ne aduca gazul natural comprimat in rezervoare a primit o finantare europeana de 5 milioane de euro pentru construirea unei retele de 9 statii de la Arad la Constanta si in prezent lucreaza la conversia unei alte masini cu norma de poluare euro 4. Ambele vehicule vor fi prezentate la RAR in vederea omologarii.