Este semnalul dispariției meseriei de ospătar. Descoperim împreună răspunsul.
Meniurile digitalizate și comenzile anunțate prin SMS. Noua metodă de lucru a restaurantelor
Aplicația permite interacțiunea dintre clienți și bucătar fără mijlocire a chelnerilor.
„Se poate ocupa o singură persoană să gestioneze toată aplicația. Pentru cei care își comandă fizic avem varianta să le dăm un pager, care sună, care atenționează când este gata comanda.
Cine își face comanda online primește un SMS când este gata de ridicare și poate să vină să o ridice”.
Radu e un antreprenor din Baia Mare care știe ce înseamnă chinul de a găsi angajați.
Tehnologia a pătruns și în acest restaurant din inima Timișoarei, încă de pe vremea pandemiei. Meniul clasic devine istorie aici.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Paula lucrează ca ospătar, dar nu se simte amenințată de tehnologie.
„Nu mă tem de treaba asta deoarece, cu siguranță, n-ar putea să-mi ia jobul. Cred că tehnologia este doar un ajutor pentru noi, dar cu siguranță nu poate lega relații cu oamenii”.
Tableta poate stoca mult mai multe informații decât un meniu obișnuit.
Antreprenorii văd cu ochi buni tehnologia despre care spun, însă, că are și limite.
În cazuri extreme, unele restaurante se laudă că au îmbrățișat tehnologia cu totul, pornind de la bucătărie trecând prin servire și ajungând chiar la livrări cu drona. Sunt, însă excepții, spun antreprenorii care cred că viitorul industriei ospitalității ține tot de oameni.