In articol:
- Mită de 100.000 de lei, ascunsă în frigider
- Daniel Buzămăț, reținut de procurorii DNA pentru 30 de zile
Daniel Buzămăț, directorul companiei de drumuri și poduri din Bârlad a fost arestat, joi seară, pentru 30 de zile după ce acesta ar fi luat 100.000 de lei mită. Banii încasați ar fi fost ascunși într-un frigider.
Mită de 100.000 de lei, ascunsă în frigider
Potrivit informațiilor, directorul companiei ar fi primit șpaga de la un om de afaceri, pentru un contract de asfaltare. Astfel, Buzămăț s-a gândit să pună banii în frigider pentru că a crezut că așa dispar amprentele de pe bancnote, potrivit vremeanoua.ro.
„Cele două sume de bani (a câte 50.000 lei), la sugestia inculpatului Buzămăț Daniel, ar fi fost depuse una într-un frigider aflat în biroul său, iar cealaltă în autoturismul personal”, au
Aceeași sursă a mai menționat faptul că Buzămăț ar fi cunoscut pentru luare de mită consistentă în scopul lucrărilor de asfaltare unor firme.
Imaginile cu frigiderul în care directorul Buzămăț își ținea mita au fost făcute publice de ziarul Vremea Nouă.
Aparatul modern, gri și compartimentat are o mărime considerabilă și este suficient de spațios.
Pentru moment nu se cunoaște dacă frigiderul face parte din inventarul societății sau Daniel Buzămăț l-a adus de acasă, special pentru încasarea șpăgilor.
Daniel Buzămăț, reținut de procurorii DNA pentru 30 de zile
După intervenția procurorilor DNA la Bârlad, în frigider a mai rămas doar o jumătate de lămâie, posibil folosită pentru îndepărtarea mirosului de bani, o sticlă goală de plastic și o pungă închisă la culoarea, în care s-ar fi aflat carne.
Citește și: VIDEO- Reținuți în dosarul șpăgii de la Spitalul Botoșani. 11 suspecți, față în față cu judecătorii
Potrivit anchetatorilor, Daniel Buzămăț, directorul companiei de drumuri și poduri din Bârlad, a încheiat cu firma omului de afaceri două contracte pentru asfaltarea a 1.600 de metri pătrați de teren.
Însă, anchetatorii spun că, de fapt, compania pe care o conducea Buzămăț a asfaltat o suprafață de 4.725 mp, fiind folosită o cantitate de două ori mai mare, de 454 de tone de asfalt, față de 218 tone de asfalt, cantitate regăsită în documentele contabile.