In articol:
- Costuri mici de întreținere și alimentare
- Anvelopele, principalul cost la rulaj mare
- Degradarea bateriei, minimă
Să vedem cum se comportă una dintre primele mașini Tesla Model 3 cu un număr mai mare de 100.000 de kilometri parcurși și care este experiența proprietarului cu service-ul, întreținerea și degradarea bateriei.
Potrivit site-ului Electrek.co, nu există atât de multe mașini Model 3 și Model Y, care sunt vehiculele de ultimă generație ale Tesla, cu un kilometraj de 6 cifre.
Kazi Imam are unul dintre primele Model 3 cu peste 100.000 de kilometri și a vorbit cu Electrek despre experiența sa cu mașina electrică până în prezent. El a făcut 100.000 de kilometri cu Modelul 3 Long Range 2018 în puțin peste doi ani.
Costuri mici de întreținere și alimentare
Pentru un șofer obișnuit, atingerea pragului de 100.000 km. ar putea fi făcută în aproximativ șase ani.
În toată această perioadă, modelul 3 l-a costat doar 4,732 dolari, inclusiv costul electricității.
"Am fost uimit de costul redus de întreținere și service pentru mașină. Costul total al energiei electrice a fost de 2.985 dolari. Costul total de întreținere și service a fost de 1.741 dolari, deci costul total nu a depășit 4732 dolari", a precizat Kazi Imam.
Anvelopele, principalul cost la rulaj mare
Anvelopele au reprezentat majoritatea costurilor de întreținere și service.
Acest miros are legătură cu modul în care circulă aerul. Se spune că Tesla a remediat problema printr-o actualizare de software pentru a circula mai bine aerul automat, dar unii proprietari trebuie să înlocuiască filtrul de aer.
Desigur, proprietarii pot înlocui ei înșiși filtrul de aer dacă nu doresc să plătească Tesla pentru a face acest lucru.
Degradarea bateriei, minimă
Degradarea bateriei a fost, de asemenea, minimă pe Modelul Tesla 3 la cei 100.000 de kilometri atinși.
Proprietarul mașinii a declarat pentru site-ul citat: "Degradarea bateriei pare să fie nesemnificativă, deoarece în prezent am autonomie de 305 km la 100%, dar asta fluctuează din când în când".
Sursa: Electrek.co