
1 din 3 | Mocanița din Maramureș

2 din 3 | Mocanița din Maramureș

3 din 3 | Mocanița din Maramureș
Acesta este cel mai îndrăgit obiectiv turistic din Maramureș! Află cât costă un bilet pentru Mocănița din Vișeul de Sus!
Mocănița de pe Valea Vaserului- Maramureș este una dintre cele mai îndrăgite atracții turistice din Maramureș. Această locomotivă cu aburi oferă o călătorie spectaculoasă prin peisaje montane de vis, pornind din Vișeul de Sus. Dacă plănuiești o excursie în această zonă de poveste, iată cât costă biletele pentru 2025.
Preț bilet Standard Mocănița Maramureș
Pentru cei care doresc doar transportul cu Mocănița, fără alte servicii incluse, prețurile sunt următoarele:
- Adulți: 97 lei
- Studenți și pensionari: 89 lei
- Elevi (6-16 ani): 65 lei
Acest bilet include doar transportul pe traseu, fiind ideal pentru cei care vor să se bucure de frumusețile naturale fără costuri suplimentare.
Citește și: 5 lucruri interesante despre Vișeu de Sus, orașul emblematic din Maramureș
Pachetele cu masă inclusă: Mocănița Special
Dacă vrei să îmbini călătoria cu o experiență gastronomică tradițională, pachetul „Mocănița Special” este alegerea perfectă. Acesta include:
- Biletul de transport cu Mocănița
- Un meniu complet cu Mix grill
- O cafea
- O băutură răcoritoare
- Un produs de patiserie
Prețurile pentru acest pachet sunt:
- Adulți: 149 lei
- Studenți și pensionari: 144 lei
- Elevi (6-16 ani): 117 lei
Citește și: Lista mocănițelor din România: Cea mai cunoscută se găsește în Maramureș
Ce trebuie să știi despre traseul Mocăniței din Maramureș
Traseul Mocăniței începe de la Vișeul de Sus și urmează Valea Vaserului, o zonă spectaculoasă, perfectă pentru iubitorii de peisaje pitorești și liniște montană.
Pe parcurs, vei descoperi frumusețea sălbatică a Maramureșului și vei putea trăi o experiență autentică, departe de agitația urbană.Mocănița din Maramureș este ultima cale ferată forestieră cu abur din lume. Construită ca şi soluție tehnică mai favorabilă pentru transportul materialului lemnos decât cel pe apă, calea ferată forestieră funcționează şi astăzi, atât pentru rolul inițial, cât şi pentru transportul turiştilor.
Lucrările la linia ferată au încep în 1932 și s-au realizat după modelul austro-ungar, cu ecartament îngust.
Este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, şi deţine o experienţă de 14 ani în cadrul presei din România.
Şi-a început cariera în presa scrisă, iar ulterior a făcut tranziţia către mediul online, în special pe segmentul SEO.
În prezent, ocupă poziţia de SEO Specialist pentru stirilekanald.ro şi radioimpuls.ro, din cadrul trustului Dogan Media.
Este pasionată de lectură, schi, drumeţii montane, de pictură şi de tot ce înseamnă tehnologie.