VIDEO| Românii care au devenit bogați din Youtube. Au un clip de 6 miliarde de vizualizări!
Un cuplu de români cu viziune a reușit să-i detroneze - în mediul on-line – pe cei mai cunoscuți artiști din lume. Un cântec pentru cei mici, cu un clip care i-a captivat pur și simplu pe copii a strâns 6 miliarde de vizualizări. A urcat, astfel, pe locul trei în topul celor mai urmărite videoclipuri din toate timpurile, loc care îi aparținea până acum lui Ed Sheeran.
Canalul de YouTube creat de Cristina și Alexandru Badan din Iași are de opt ori mai mulți urmăritori decât Disney sau Pixar deși acum 10 ani, când l-au creat, au făcut-o dintr-o joacă. Părinți grijulii- cei doi și-au dorit să le ofere copiilor conținut educativ de calitate și cum internetul nu oferea prea multe posibilități, au creat propriul conținut și l-au postat pe Youtube:
„Nu ne este foarte greu având în vedere că avem trei copii de vârste diferinte, tot timpul ne ajută cu feedback asupra a ceea ce facem. Pe oră, avem între 1 și 1,6 milioane de vizualizări.”, au transmis antreprenorii Alexandru și Cristina Badan.
Clipurile animate postate în mediul on-line au început să fie din ce în ce mai iubite atât de cei mici cât și de părinți așa că numărul celor care le ascultă a crescut uimitor- în ultimii ani. Cântecelele au adunat sute de milioane de vizualizări, iar unul dintre ele- Johnny, Johnny, Yes Papa – a fost ascultat de 6 miliarde de ori.
Întreaga echipă a muncit mai bine de două luni la realizarea clipului, iar banii investiți ca producția să iasă perfect, însumează câteva zeci de mii de euro. Numărul impresionant de vizualizări – aproape 6 miliarde – confirmă că piesa ilustrată cu animații 3D a fost pe placul copiilor din întreaga lume.
„Publicul decide ce este mai bun, ce este mai puțin bun în acest moment a ajuns pe locul 3 cele mai vizualizate videoclipuri de pe youtube de când a fost înființat.”,
au adăugat cei doi.
În spatele clipurilor distractive de câteva minute stă, însă, o muncă titanică a celor 12 angajați și peste 100 de colaboratori.
Până acum, ieșenii au încărcat YouTube peste 700 de clipuri educative pentru copii.
Planurile lor nu se opresc aici. Tocmai au lansat un post de televiziune pentru copii, iar acum echipa lucrează la reinterpretarea animată a unor povești clasice de care cei mici se vor putea bucura din 2023. Costul pentru realizarea unui singur clip depășește 100 de mii de euro.
„A fost necesar să eliminăm din violența care a consacrat capra cu trei iezi sau cei trei purceluși.”,
a declarat development manager- Valentin Pintilescu.
Canalul dedicat copiilor se apropie cu pași repezi de 50 de milioane de urmăritori, prag la care antreprenorii din Iași vor primi de la YouTube butonul de rubin, după ce în urmă cu doi ani l-au primit pe cel de diamant – singurul din Europa de Est.