Circulatia feroviara este in continuare adaptata conditiilor meteo nefavorabile pe raza a patru regionale: Bucuresti, Craiova, Galati, Constanta, spun reprezentantii CFR Calatori.

Astfel, din cele 1.300 de trenuri ale CFR Calatori care circula zilnic pe reteaua din Romania, s-a luat decizia anularii a 93 de trenuri pentru a facilita accesul utilajelor de interventie si pentru prevenirea unor situatii de nesiguranta pentru calatori.

CFR Calatori precizeaza ca au fost deja anulate si cinci trenuri care urmau sa circule duminica, unul care face legatura intre Calarasi si Constanta, altul intre Medgidia si Tulcea, un altul care face legatura intre

Constanta si Buzau, precum si doua trenuri care circulau intre Anina si Oravita.

In cursul zilei de sambata, legatura feroviara intre Bucuresti si Constanta si retur este asigurata cu mai multe trenuri, mai arata reprezentantii CFR Calatori. Intre acestea sunt IR 1585 (plecare Bucuresti Nord ora 16:00), IR 13075 (plecare Bucuresti Obor ora 18), IR 1635 (plecare Bucuresti Nord ora 20:20), IR 1586 (plecare Constanta ora 17:00, cu destinatia Bucuresti Nord),

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro

Citeste si: INTERVIU. Traian Băsescu: ”Sunt cei mai slabi candidați din toate alegerile prezidențiale prin care a trecut România”- wowbiz.ro

"Pe reteaua feroviara, trenurile circula in conditii de iarna- ninsoare si vant in rafale. Unele curse pot inregistra intarzieri la destinatie, determinate de necesitatea atasarii locomotivelor Diesel pe anumite intervale de statii din jumatatea de sud a tarii, de reducerea vitezei de circulatie sau de interventia cu pluguri.

Pe raza regionalelor Bucuresti, Constanta, Galati si Craiova se intervine constant cu utilaje si personal feroviar pentru mentinerea infrastructurii feroviare in conditii optime", precizeaza CFR Calatori.

La ora transmiterii acestei stiri, in Gara de Nord din Capitala, cea mai mare intarziere, de 130 de minute, o avea IR 1824, care venea de la Deva. Un alt tren, IR 1585, care urma sa plece spre Constanta, avea o intarziere de 120 de minute.

Sursa: News.ro

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si