In articol:
- Circulația feroviară a fost întreruptă în Bistrița Năsăud după ce un copac a căzut pe calea ferată
- 27 de perechi de trenuri ar putea fi anulate, potrivit propunerii Conducerii Regionale Brașov a CFR Călători
- Propunerea ar fi venit în urma refuzului personalului de locomotivă de a face ore suplimentare
Circulația feroviară a fost întreruptă în Bistrița Năsăud după ce un copac a căzut pe calea ferată
”Calea ferată pe ruta Beclean pe Someş- Sărăţel blocată de un copac căzut pe firele de înaltă tensiune, în zona localităţii Şieu Odorhei”, anunţă,
Trei garnituri au fost blocate în urma incidentului, însă nimeni nu a fost rănit.
Circulația feroviară a fost întreruptă, joi după amiază, pe intervalele de staţii Măgheruş- Şintereag, Năsăud – Beclean, Ilva Mica- Ilva Mare, Silhoasa- Larion, Iacobeni- Argestru şi Câmpulung Est- Câmpulung Modovenesc.
Citește și: O femeie s-a aruncat în fața trenului, în gara din Ruginoasa
Reprezentanții CFR lucrează la eliberarea căilor ferate în aceste momente.
27 de perechi de trenuri ar putea fi anulate, potrivit propunerii Conducerii Regionale Brașov a CFR Călători
Conducerea Regionalei Brașov a CFR Călători propune anularea a 27 de perechi de trenuri pe raza regionalei, dar și operarea trenurilor cu personal de la Sibiu, Teiuș și Ciceu în loc de Brașov și Tg Mureș, potrivit economie.hotnews.ro.
Această decizie a venit în urma refuzului personalului de locomotivă de a face ore suplimentare, conform Club Feroviar.
Citește și: Veste bună pentru studenți. Transportul în comun, feroviar și naval se va ieftini cu 90% pentru ei
Potrivit economie.hotnews.ro, Conducerea Regională Brașov propune anularea a 27 de perechi de trenuri regionale, dar și a IR 74/75 pe distanța Brașov- Simeria- Brașov.
„Pentru nivelarea restului de prestații urmare a analizei între subunitățile SRTFC Brașov respectiv cu SRTFC Cluj se propun următoarele modificări:
- tren 1734/ 1930 pe relația Teiuș – Brașov – Teiuș deservit de personal T aparținând SELC Teiuș în loc de personal aparținând Depoului Brașov;
- tren 2101 pe relația Brașov – Sibiu deservit de personal T aparținând Depoului Sibiu în loc de personal aparținând Depoului Brașov;
Citește și: Un șofer din Argeș a provocat un accident rutier după ce a adormit la volan
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
- tren 1742/1735 pe relația Teiuș – Brașov – Teiuș deservit de personal T aparținând SELC Teiuș în loc de personal T aparținând Depoului Cluj (Teiuș – Sighișoara-Teiuș) respectiv Depoului Brașov (Sighișoara – Brașov – Sighișoara);
- tren 4522 deservit de personal aparținând SELC Ciceu pe relația Siculeni – Miercurea Ciuc în loc de personal aparținând SELC Tg. Mureș”.
Propunerea ar fi venit în urma refuzului personalului de locomotivă de a face ore suplimentare
În urma unei videoconferințe susținute de conducerea unui depou cu managementul CFR Călători s-a menționat că nu se fac „amenințări, presiuni asupra personalului” și că decizia efectuării de ore suplimentare „trebuie luată după cum consideră fiecare” și că „nu poate fi obligat nimeni să facă ore suplimentare”.
Citește și: Două locomotive s-au ciocnit în staţia CFR Roşiori. Ce se întâmplă cu circulația trenurilor în zonă
Potrivit aceleiași surse, se mai precizează ce trenuri pot fi remorcate și ce trenuri vor fi anulate. Anularea va avea caracter permanent și va fi urmată de micșorarea subvenției, „apoi pe cale de consecință redimensionarea personalului SA, V, M, C și reorganizarea SNTFC (depourile vor fi ținute în activitate conform activității efectuate regionale)”.
Hotnews mai scrie că anularea trenurilor în urma refuzului personalului de locomotivă de a efectua ore suplimentare rezultă din faptul că există un deficit de mecanici de locomotivă și că trenurile CFR Călători sunt în circulație doar datorită acceptului mecanicilor de a presta ore suplimentare.