In articol:
Reprezentanții ANRE susțin că la începutul anului a fost dispus o acțiune de control la furnizor, în contextul numeroaselor sesizări și reclamații primite referitor la comportamentul comercial al furnizorului de energie electrică.
Ce nereguli au fost găsite
În urma acțiunilor de control, s-au constatat mai multe nereguli în activitatea furnizorului și anume:
- neemiterea facturilor aferente cantităților de energie electrică furnizate
- netransmiterea sau întâzierea în transmierea răspunsurilor la solicitările adresate de clienți
- neîncheierea sau nerespectarea termenului de încheiere a contractului de furnizare de energie electrică
Citește și: Un mini aparat cu radio, lanternă și funcție de încărcare te protejează în caz de neprevăzut
Facturi întârziate de jumătate de an
"Vom continua să monitorizăm comportamentul tuturor furnizorilor de energie electrică și gaze naturale în relația cu clienții finali pentru a ne asigura că drepturile lor vor fi respectate", au transmits resprezentanții ANRE.
Citește și: Panică la sediul Băncii Naționale după ce clădirea s-a umplut de fum
ANRE a aprobat noul regulament de furnizare de energie electrică care prevede exact pentru situațiile când furnizorul emite cu întârziere facturi care cuprind o perioadă mai mare de o lună, (perioada normală de facturare) obligatoriu clientului trebuie să i se ofere posibilitatea plății eșalonate,
Facturile de la Hidroelectrica au o întârziere de circa jumătate de an.
Materialul complet îl puteți urmări în cadrul jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.