Anunturile infatiseaza copii ai caror ochi au fost inlocuiti cu guri larg deschise, tipand. Sloganul campaniei este „Tu stii la ce se uita copiii tai pe internet acum?” Scopul principal al ONG-ului este de a pune capat exploatarii sexuale a copiilor pe Internet, avand in vedere ca printre cei mai populari termeni de cautare folositi de copii se numara „porno” si „sex”.

„Ideea este de a fi cat mai socant, pentru ca parintii sa realizeze este nevoie de doar o secunda, un singur clic gresit si copiii se pot confrunta cu imagini cu adevarat oribile

pentru ei. Copiii vorbesc foarte rar despre asta. Un studiu realizat in Germania a demonstrat ca doar 8% dintre copiii care acceseaza online continut socant vorbesc despre asta”, a declarat pentru ABC News Julia von Weiler, directorul Innocence in Danger.

Citeste si: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Citeste si: Vlăduța Lupău și Adi Rus au devenit părinți pentru a doua oară! Prima imagine cu bebelușul. Cei doi au ales un nume biblic, cu totul special- wowbiz.ro

In ciuda campaniei care a devenit virala, ONG-ul a decis sa nu foloseasca afisele in Germania – probabil pentru ca astfel de imagini ar fi, de asemenea, inadecvate pentru copii. in schimb, afisele sunt impartite la scoala, la cursuri despre siguranta pe Internet.

 

Sursa: Incredibilia


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si