Anunturile infatiseaza copii ai caror ochi au fost inlocuiti cu guri larg deschise, tipand. Sloganul campaniei este „Tu stii la ce se uita copiii tai pe internet acum?” Scopul principal al ONG-ului este de a pune capat exploatarii sexuale a copiilor pe Internet, avand in vedere ca printre cei mai populari termeni de cautare folositi de copii se numara „porno” si „sex”.

„Ideea este de a fi cat mai socant, pentru ca parintii sa realizeze este nevoie de doar o secunda, un singur clic gresit si copiii se pot confrunta cu imagini cu adevarat oribile

pentru ei. Copiii vorbesc foarte rar despre asta. Un studiu realizat in Germania a demonstrat ca doar 8% dintre copiii care acceseaza online continut socant vorbesc despre asta”, a declarat pentru ABC News Julia von Weiler, directorul Innocence in Danger.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

In ciuda campaniei care a devenit virala, ONG-ul a decis sa nu foloseasca afisele in Germania – probabil pentru ca astfel de imagini ar fi, de asemenea, inadecvate pentru copii. in schimb, afisele sunt impartite la scoala, la cursuri despre siguranta pe Internet.

 

Sursa: Incredibilia


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si