"Copiii cu guri in loc de ochi" - Imaginile care au socat lumea!
In incercarea de a le reaminti parintilor sa monitorizeze ceea ce vad copiii lor pe internet, agentia de publicitate germana Publicis Frankfurt a creat doua anunturi de-a dreptul socante pentru ONG-ul Innocence in Danger (Inocenta in pericol). Si cand spunem socante, vorbim serios.
Anunturile infatiseaza copii ai caror ochi au fost inlocuiti cu guri larg deschise, tipand. Sloganul campaniei este „Tu stii la ce se uita copiii tai pe internet acum?” Scopul principal al ONG-ului este de a pune capat exploatarii sexuale a copiilor pe Internet, avand in vedere ca printre cei mai populari termeni de cautare folositi de copii se numara „porno” si „sex”.
„Ideea este de a fi cat mai socant, pentru ca parintii sa realizeze este nevoie de doar o secunda, un singur clic gresit si copiii se pot confrunta cu imagini cu adevarat oribile pentru ei. Copiii vorbesc foarte rar despre asta. Un studiu realizat in Germania a demonstrat ca doar 8% dintre copiii care acceseaza online continut socant vorbesc despre asta”, a declarat pentru ABC News Julia von Weiler, directorul Innocence in Danger.
In ciuda campaniei care a devenit virala, ONG-ul a decis sa nu foloseasca afisele in Germania – probabil pentru ca astfel de imagini ar fi, de asemenea, inadecvate pentru copii. in schimb, afisele sunt impartite la scoala, la cursuri despre siguranta pe Internet.