Close sidebar
Close sidebar

"Copiii cu guri in loc de ochi" - Imaginile care au socat lumea!

In incercarea de a le reaminti parintilor sa monitorizeze ceea ce vad copiii lor pe internet, agentia de publicitate germana Publicis Frankfurt a creat doua anunturi de-a dreptul socante pentru ONG-ul Innocence in Danger (Inocenta in pericol). Si cand spunem socante, vorbim serios.

G. S.,


DISTRIBUIE
acest articol

Anunturile infatiseaza copii ai caror ochi au fost inlocuiti cu guri larg deschise, tipand. Sloganul campaniei este „Tu stii la ce se uita copiii tai pe internet acum?” Scopul principal al ONG-ului este de a pune capat exploatarii sexuale a copiilor pe Internet, avand in vedere ca printre cei mai populari termeni de cautare folositi de copii se numara „porno” si „sex”.

„Ideea este de a fi cat mai socant, pentru ca parintii sa realizeze este nevoie de doar o secunda, un singur clic gresit si copiii se pot confrunta cu imagini cu adevarat oribile pentru ei. Copiii vorbesc foarte rar despre asta. Un studiu realizat in Germania a demonstrat ca doar 8% dintre copiii care acceseaza online continut socant vorbesc despre asta”, a declarat pentru ABC News Julia von Weiler, directorul Innocence in Danger.

Citeste si: A murit Christopher Ciccone, fratele Madonnei! Mesajul transmis de vedeta internațională- kanald.ro

Citeste si: Oana, mama și tatăl său au fost găsiți morți în casa din Bistrița! Erau în țară de câteva zile și urmau să se întoarcă în Spania, dar au murit într-un mod cumplit- wowbiz.ro

Citeste si: O femeie care a aplicat pentru un job a primit un răspuns ciudat, 48 de ani mai târziu- antena3.ro

In ciuda campaniei care a devenit virala, ONG-ul a decis sa nu foloseasca afisele in Germania – probabil pentru ca astfel de imagini ar fi, de asemenea, inadecvate pentru copii. in schimb, afisele sunt impartite la scoala, la cursuri despre siguranta pe Internet.

 

Sursa: Incredibilia

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI