Spotul este inspirat din serialul "The Handmaid’s Tale” ("Povestea slujitoarei”), care are la baza romanul omonim al autoarei Margaret Atwood si in care este descrisa viata din Gilead, un stat condus de un regim totalitar ultra-religios, unde femeile sunt folosite pentru a procrea. Clipul prezinta o perioada post-referendum in care copile imbracate in pelerine lungi, rosii, la fel ca cele ale servitoarelor din serial, au un dialog scurt cu o femeie- personajul matusii Lydia, care ii lauda pe cei care au mers la referendum "la indemnul partidului si al conducatorului”.
Clipul video publicat luni de Papaya Advertising prezinta Romania de dupa referendum.
In spot, apar fetite imbracate cu pelerine lungi, rosii si poarta palarii albe, la fel cum sunt imbracate servitoarele in serialul „The Handmaid’s Tale” („Povestea slujitoarei”), preluat in Romania de HBO. Serialul, care are la baza romanul omonim al autoarei Margaret Atwood, prezinta viata dintr-un stat condus de un regim totalitar, ultra-religios, care doreste a reveni la valorile traditionale si care trateaza femeile ca pe o proprietate a lui.
In spot, fetitele au un scurt dialog cu femeia, imbracata in alb si purtand pe bratul drept sigla PSD. Cu un bici in mana, ea le intreaba pe fetite ce se sarbatoreste pe 6 si 7 octombrie.
Citeste si: Pensionarii primesc bani în plus din martie 2025! Cine sunt cei 1 milion de beneficiari- kanald.ro
Citeste si: Daciana Sârbu, prima reacție după ce s-a aflat că a divorțat de Victor Ponta: „Mintea mea e...”- wowbiz.ro
"Da, dragele mele, atunci a inceput totul. Printr-o mobilizare iexemplara (sic!), parintii vostri au reusit sa se intoarca la valorile traditionale. Totul, la indemul partidului si al conducatorului”, raspunde femeia. Fetitele rostesc in cor "indrazneste sa crezi”, motto-ul PSD in campania electorala.
"Sa nu uitati ca lor le datorati totul! Pentru ca voi sunteti...”, continua femeia, in timp ce fetitele raspund "Copiii referendumului”.
Langa copilele asezate in cerc pe scaune apare si o imagine a "conducatorului”, un barbat care seamana cu liderul PSD, Liviu Dragnea.
Clipul se incheie cu un cadru larg, in care o femeie este arsa pe rug, iar copiii sunt obligati sa priveasca. in jur sunt mai multe astfel de ruguri, iar in spate se afla cladirea Parlamentului.
"Depinde de noi ce viitor le pregatim. Stati acasa daca va pasa. #boicot”, este mesajul din spotul promovat si pe pagina de Facebook, cu textul "Pentru ca raul sa nu se intample, e suficient ca oamenii buni sa stea acasa”.
Compania Papaya Advertising s-a facut remarcata prin clipurile cu mesaje sociale. De exemplu, intr-un spot publicitar pentru Savana este ironizata familia traditionala prin prezentarea unei familii mai putin "traditionale”: o femeie si un barbat au copii, dar nu sunt casatoriti, barbatul gateste, femeia are un tatuaj. intr-un clip pentru Transavia, este promovat mesajul "Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie, Romania ar fi aratat altfel”, iar in iunie anul acesta agentia a dat o zi libera angajatilor pentru a putea iesi la protestul antiguvernamental.