Paradis or fi destinatii ca Thailanda, Malaezia sau Egipt pentru 80 de romani, care au platit si 2.000 de euro de persoana, dar... in cosmar li s-a transformat vacanta!
“Li s-a spus ca nu mai este platit nimic si ea trebuie sa se intoarca pe 29 octombrie”, spune unul dintre pagubiti.
Oamenii s-au bucurat doar de jumatate din concediu, pentru ca, de ieri, agentia de turism nu a mai facut nicio plata, nici macar pentru cei aflati deja in vacanta, la mii de kilometri de casa.
ALIN BURCEA, PRESEDINTELE ANAT: “Incercam sa ii aducem inapoi.
Cine va suporta toate aceste cheltuieli, care sunt de ordinul a zeci de mii de euro???
ALIN BURCEA, PRESEDINTELE ANAT: “Aceste cheltuieli vor fi suportate de Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism, care nu are nicio obligatie, dar sunt cetatean roman, fie de catre compania mea, ca trebuie sa aducem oamenii inapoi”
Si asta nu este singura problema. Sute de excursii au fost deja achitate si pentru anul urmator. Cel mai departe vor ajunge pana la sectia de Politie, si nu peste hotare, asa cum visau. Oamenii se tem ca nu isi vor mai vedea banii niciodata.
MIRCEA TITUS DOBRE, MINISTRUL TURISMULUI: “Angajatii nu mai raspund la telefon. Nu putem sa intram cu forta”.
Sediul societatii era verificat de mai bine de o saptamana de reprezentantii Ministerului de Turism. Ieri, in urma incidentului a fost sigilat de oamenii legii.
MIRCEA TITUS DOBRE, MINISTRUL TURISMULUI: “Noi am instituit un control la aceasta agentie de tursim de acum o saptamana, aproximativ 10 zile. Trebuie executata acea polita de asigurare. Trebuie sa vedem care este nivelul pagubei. In cazul in care polita de asigurare nu acopera excursiile platite, ce se intampla? Exista varianta de a merge in instant”.
Aceasta este declaratia ministrului in ceea ce priveste paguba pe care oamenii spera sa o recupereze. Drept urmare mai au o singura varianta. Se deschida un dosar impotriva acestei societati.
Situatia este atat de grava, incat Ministrul turismului a apelat la toate mijloacele legale actualizate ca sa ii ajute pe pagubiti!
TITUS DOBRE, MINISTRUL TURISMULUI: “ Am modificat ordonanta 107/1999 in asa fel incat sa avem un cadru mult mai larg pentru a venit cu noi sisteme de garantare pentru a ajuta cetatenii, persoanele fizice, in special cei care achizitioneaza serivicii de pachete turistice”.
Presedintele Asociatiei Nationale Agentiilor de Turism ii sfatuieste pe toti cei care ar putea avea probleme din cauza agentiei de turism sa se adreseze in maximum 3 luni companiei asiguratoare, dar si organelor de control.