Chiar el a povestit ce s-a intamplat. "Ma intorceam in data de 30 iun 2018, la orele 20,00 si 10 minute cu avionul KJWS77 de la Paris de la Aeroportul Otopeni. Am coborat in statia de sosiri si m-am dus la chioscul in care se vindeau bilete pentru cursa Otopeni –Gara de Nord, unde am avut un dialog cu functionarul de acolo: '- Buna seara, va rog sa-mi spuneti cand pleaca autobuzul spre Gara de Nord? – Uitati-va, ca e un tabel pe geam si scrie acolo!- E intuneric, am o varsta si nu am ochelarii la indemana

si nu vad bine ! - Pleaca la ora 21,00 si cand mai plecati la drum sa va luati ochelarii cu dumneavoastra!'".

Constantin s-a aratat iritat de comportamentul angajatului, asa ca a depus o plangere catre RATB. "Veneam dintr-o tara unde un functionar sau angajat era dat afara in secunda doi pentru un astfel de comportament", a spus Constantin.

Cei de la RATB si-au cerut scuze

Imediat cum au vazut sesizarea, dar si cand cazul a luat amploare, cei de la RATB i-au raspuns domnului Constantin Tapus si i-au transmis ca angajatul a fost mustrat.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

"Stimate domnule Tapus,  Ca urmare a mesajului dumneavoastra, inregistrat cu nr. 41180, va transmitem ca regretam cele intamplate si va comunicam ca R.A.T.B. nu tolereaza si nici nu permite comportamentul nepotrivit al angajatilor, acestia fiind sanctionati atunci cand se constata incalcari ale prevederilor Codului Muncii si ale Regulamentului Intern. Fiecare sesizare primita la adresa unui salariat este inscrisa in fisa sa personala si se tine cont de aceasta la evaluarea anuala a angajatului.

In vederea evitarii unor situatii similare pe viitor s-a luat masura atentionarii casierului reclamat, insistandu-se pe aspectele vizand comportamentul civilizat, demn si politicos in relatiile cu clientii, iar activitatea sa va fi monitorizata. Facem precizarea ca, pana in prezent, nu s-a inregistrat cu astfel de sesizari. Va rugam sa primiti scuze pentru neplacerea produsa si totodata va multumim pentru ca ne ajutati sa corectam unele deficiente survenite in activitatea noastra!". 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si