Mădălina Bichir, reporter Kanal D, ne aduce mai multe informații:
Normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului și reprogramarea zborului
„În primul rând, trebuie să știți că puteți primi compensații din partea companiilor în următoarele cazuri: dacă zborul a fost anulat cu mai puțin de 14 zile și în cazul întârzierii prelungite a zborului.
Dacă zborul tău este anulat, normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului, rerutarea către destinație cât mai repede posibil sau reprogramarea zborului în condiții de transport comparabile în funcție de disponibilitatea locurilor.
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Dacă ajungi la destinație cu o întârziere de peste 3 ore ai dreptul la compensație: 250 de euro pentru un zbor cu o distanță mai mică de 1.500 de kilometri, 400 de euro pentru un zbor cu o distanță cuprinsă între 1.500 de kilometri și 3.000 de kilometri, și 600 de euro pentru un zbor cu o distanță mai mare de 3.000 de kilometri.
Atenție! Aveți dreptul să primiți compensații din partea transportatorului aerian doar dacă solicitați acest drept în scris acestuia sau dacă depuneți o reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Puteți apela și la o firmă de claim, adică de recuperare a despăgubirilor pentru zboruri anulate sau întârziate, însă acestea pot percepe comisioane de până la 30% plus TVA din valoarea despăgubirilor.”, transmite
Mădălina Bichir, reporter Kanal D.