Cum vor arată subiectele la Matematică pentru simulare Evaluare Națională 2024?
Simularea pentru examenul de Evaluare Națională 2024 al elevilor absolvenți din clasa a VIII-a se va desfășura în perioada 5-7 februarie 2024. Iată cum vor arăta subiectele la Matematică.
Modele de subiecte la Matematică pentru simularea de Evaluare Națională 2024
Mai jos găsiți atașat un model de subiect pentru simularea de Evaluare Națională 2024 la Matematică. Subiectul a fost dat elevilor de clasa a VIII-a din județul Brăila, pe data de 16 ianuarie 2024. Consultați AICI mai multe subiecte puse la dispoziție de Ministerul Educației.
Proba scrisă la Matematică este alcătuită din trei subiecte, iar fiecare subiect are câte 6 exerciții.
Exercițiile acoperă probleme de algebră și geometrie.
A fost publicat și baremul de corectare pentru simularea Evaluării Naționale la Matematică:
Calendarul simulării Evaluării Naționale 2024 pentru elevii absolvenți ai clasei a VIII-a
Calendarul simulării pentru Evaluarea Națională 2024 pentru elevii absolvenți ai clasei a VIII-a arată astfel, conform edupedu.ro:
5 februarie 2024: Limba şi literatura română – probă scrisă
6 februarie 2024: Matematică – probă scrisă
7 februarie 2024: Limba şi literatura maternă – probă scrisă
23 februarie 2024: Comunicarea rezultatelor
Cu ce au voie elevii la simularea pentru Evaluare Națională 2024?
La proba de limba și literatură română și/sau maternă elevii au voie să sublinieze pe text cu un creion sau un stilox/pix de culoare albastră.
În cazul exercițiilor legate de sintaxa frazei, elevii au voie să delimiteze propozițiile în frază. Acest lucru nu se va considera semn.
La proba scrisă la Matematică sunt permise marcajele pe figură și completarea figurilor cu creionul sau cu stiloul/pixul de culoare albastră. În plus, elevii au voie să realizeze figuri geometrice cu creionul sau cu stiloul/pixul de culoare albastră în spațiul pus la dispoziție pentru rezolvarea exercițiilor.
În ceea ce privește numerotarea paginilor suplimentare, doar profesorul asistent are voie să facă acest lucru la predarea lucrării de către elev.
„Pe prima pagină a broșurii se completează numărul total de pagini primite de la elev. Spațiile rămase libere/necompletate se barează/marchează cu litera Z. Numerotarea paginilor distribuite elevilor, la cerere, se face în continuarea numărului de pagini prevăzut în broşură, în spațiul alocat”,