"Obiectivul e sa lansam licitatiile pentru proiectul tehnic in asa fel incat, daca nu in 2021, cel tarziu in 2022 sa putem finaliza acest proiect, daca ne tinem de calendar", a spus seful executivului, la intrebarile ziaristilor.

Astfel, "urmeaza sa fie finalizate studiile de fezabilitate pe anumite loturi din ea, pe capete cel putin, iar pentru acele loturi sa lansam din nou licitatii pentru proiectul tehnic, la inceputul lui decembrie.

Mai spre final de an am vrem sa lansam licitatii si pentru celelalte loturi", a explicat Ciolos, potrivit Hotnews.

Potrivit acestuia, obiectivul este ca pana la sfarsitul anului sa se lanseze licitatiile pentru "studii de fezabilitate, pe proiecte tehnice si chiar pe inceperea de lucrari pentru cat mai multe dintre proiectele care sunt blocate dintr-un motiv sau altul".

Autostrada Putesti- Sibiu va avea o lungime de circa 120 km si un cost de realizare estimat la cca. 1,7-2,5 miliarde euro.

Ciolos a mai facut declaratii si despre anularea timbrului de mediu de catre Parlament, care elimină finanţarea pentru programe precum Rabla sau Casa Verde, a declarat marţi premierul Dacian Cioloş, în cadrul unei vizite la Centrul Tehnic Titu al producătorului auto Renault.

Camera Deputaţilor a adoptat, marţi, în unanimitate, în calitate de for decizional, proiectul de lege al PSD privind eliminarea unor taxe nefiscale, printre care şi timbrul de mediu.


“Noi guvernul am susţinut această eliminare a taxei. Suntem de acord  ca ea să fie una mai adaptată realităţii. Dar când elimini nişte taxe trebuie să vezi ce pui în locul lor. Cu eliminarea acestei taxe eliminăm şi fondul pentru programul Rabla sau Casa Verde. Cu siguranţă sunt multe taxe pe care românii le plătesc şi nu îşi au rostul, dar trebuie să vedem ce punem în loc pentru a finanta astfel de programe ”, a spus Cioloş.

Premierul a susţinut că nu este împotriva ideii de eliminare a unor taxe, folosind ca argument demarararea strategiei de debirocratizare a României, scrie news.ro.

“Am dat aviz pozitiv pentru acest proiect de lege, dar cu anumite menţiuni. Trebuie să vedem de unde finanţăm anumite programe care erau finantate cu aceste fonduri”, a spus Cioloş.
Şeful grupului Renault România, Yves Caracatzanis, a refuzat să facă comentarii asupra eliminării timbrului de mediu, pe motiv că este vorba de o lege care tocmai a fost adoptată.

Grupul Renault, care controlează producătorul auto Dacia- liderul pieţei de maşini noi din România-, este considerat de către specialişti principalul perdant al eliminării timbrului de mediu, măsură care ar putea avea ca efect creşterea puternică a importurilor de maşini second-hand.


Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si