In decurs numai de cateva lunhi, patru mecanici de locomotiva si-au pierdut viata in accidente froviare. Garcea este ultimul mecanic de locomotiva de Gorj care a decedat la locul de munca. Fostii colegi sunt socati de moartea acestuia si spun ca era un profesionist desavarsit.
Barbatul se pensionase, insa din cauza banilor putini, barbatul a fost nevoit sa se angajeze in domeniul privat.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
„Il cunosteam de peste 20 de ani, fiind fost sef de tura la Regionala Timisoara, Depoul Simeria. Un om de la care aveai tot timpul ceva de invatat si care, intotdeauna, la indrumare, ne atentiona sa fim foarte vigilenti in conducerea trenului.
In perioada in care l-am cunoscut, mi-a demonstrat ca este un foarte bun organizator si ne ajuta foarte mult pe noi, mecanicii. Faptul ca dupa ce a iesit la pensie si apoi s-a angajat la o firma privata reprezinta inca o dovada ca mecanicii de locomotiva au avut un salariu mic, iar pensia direct proportionala, fiind obligati sa munceasca in continuare la privat pentru a obtine un venit in plus ca la pensie sa poata trai decent.
Vestea a fost una socanta, eram acasa si nu mi-a venit sa cred, mai ales ca stiu ca era un foarte bun tehnician. Stiu zona in care a avut loc evenimentul feroviar, nu-mi pot explica cum a ramas fara frane acolo, pentru ca asa am vazut la televizor. Avand in vedere cele intamplate cred ca infrastructura reprezinta un pericol. Trebuie sa va ganditi ca nu s-au mai facut investitii in locomotive si nici in infrastructura de peste 20 ani”, a spus Mihai Timpea, mecanic de locomotiva, potrivit
gorj-domino.ro.