Ogilvy România a lansat o campanie prin care susține comunitățile creative locale, atragând atenția asupra uneia dintre cele mai sensibile probleme cu care se confruntă acestea: neplata la timp a facturilor.
Campania „Dincolo de cifre sunt oameni” este primul demers local de susținere a comunităților creative din România, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plată. În contextul generat de pandemie, comunitățile creative au nevoie astăzi, mai mult ca niciodată, să fie sprijinite și încurajate să meargă mai departe cu încredere.
Ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri, producători, toți acei oameni care stau în spatele unei campanii care vinde, care ajută un brand să fie mai iubit și care, adeseori, nu sunt plătiți la timp. Aceștia sunt partenerii pentru care plata la timp a facturilor are o și mai mare greutate, dată fiind natura meseriei lor.
Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro
Campania reamintește că în spatele facturilor și cifrelor sunt oameni cu nume și prenume, cu pasiuni, cu talent, cu dedicare. Este o campanie care vorbește obiectiv despre o realitate și care face apel la solidaritate.
Campania se desfășoară în digital și are ca spațiu de conversație o platformă unde cei interesați își pot expune punctul de vedere.
Ogilvy România este una dintre cele mai puternice agenții de publicitate din România și face parte din rețeaua internațională Ogilvy.
Mai multe detalii despre proiectele pe care le dezvoltă agentia sunt disponibile aici https://www.facebook.com/OgilvyRomania.