Drama, care a avut loc intr-o scena banala intr-o tara a bicicletelor, in care milioane de copii se duc la scoala cu bicicleta, a provocat un imens val de emotie. Premierul olandez si cuplul regal si-au exprimat durerea si sustinerea fata de familii. Steagurile au fost coborate in berna in orasul Oss, in sudul Olandei, unde, din motive inca necunoscute, bicicleta- cu cinci copii la bord- a fost lovita de un tren regional pe o trecere la nivel cu calea ferata, omorand patru dintre tinerii pasageri.

Al cincilea copil si insotitoarea grupului, care conducea bicicleta, au fost condusi la spital in stare critica, a anuntat politia intr-o conferinta de presa. Copiii se aflau intr-o lada instalata in partea din fata a unei biciclete electrice, pe care biciclistul sta in picioare, un model special conceput pentru transportul extrascolar. Aceste vehicule pot transporta pana la zece copii.

Cu varste cuprinse intre 4 si

11 ani, cei cinci copii grav raniti provin din trei familii. Insotitoarea tocmai adusese elevi si se ducea la alta scoala primara atunci cand a avut loc drama joi, cu putin inainte de ora locala 8.30 (9.30, ora Romaniei). ”Este cel mai rau cosmar al tuturor parintilor”, a declarat la televiziunea publica NOS Edwin Renzen, fondatorul societatii care fabrica vehiculele, marca Stint.

Un martor a declarat ca a vazut conducatoarea bicicletei incercand sa franeze in momentul cand a ajuns la trecerea la nivel cu calea ferata, o informatie pe care politia nu a putut-o confirma, dar

care este luata in serios de catre anchetatori. ”Aceasta face parte din ancheta”, a anuntat in fata jurnalistilor Dianne van Gammeren, sefa politiei locale. Imagini filmate de o camera montata in partea din fata a trenului, care transporta 57 de pasageri in momentul dramei, sunt de asemenea analizate.

Abonează-te pe

Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro: