Close sidebar
Close sidebar

Drama de la Colectiv a ajuns material publicitar pentru o firma care vinde sisteme anti-incendiu!

O firma care comercializeaza sisteme anti-incendiu isi face reclama profitand de tragedia de la Colectiv.

D.C.,


DISTRIBUIE
acest articol

Incendiul de la Colectiv a ajuns sa fie folosit ca material promotional pentru o firma care comercializeaza sisteme de stingere a focului. Bloggerul Bogdan Stoica a povestit cum s-a trezit in casuta postala cu un mesaj prin care firma respectiva incerca sa-l convinga sa cumpere produsul pentru a nu ajunge sa traiasca o experienta precum a celor din Colectiv.

„Subject: Daune record de peste 212 milioane euro in cazul incendiului de la Colectiv

Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: Boala bizară de care suferă o tănără de 25 de ani. Riscă să moară dacă este sărutată și poate mânca doar 2 alimente- antena3.ro

Focul va poate devasta viata, nu doar afacerea sau casa! Va dam cateva exemple: au fost solicitate daune record, de peste 212 milioane euro in cazul incendiului de la Colectiv!(...) Spuneti STOP indiferentei! Sistemul antiincendiu B... e cea mai buna optiune.(...) Daca gasiti un sistem antiincendiu, va dam de 3x diferenta!”, se arata in mesajul primit de blogger.

„Prietena mea a sunat la firma care vinde nenorocitele de sisteme anti-incendiu.

A fost politicoasa cand a intrebat daca nu li se pare prea mult sa folosesti o drama ca sa vinzi. I s-a raspuns, la fel de politicos, ca genul asta de nuante nu sunt importante intr-o firma de vanzari”, a mai scris Bogdan Stoica pe blogul lui.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI