- In cateva zile s-au rasturnat 2 masini la 20-30 kilometri la ora. Faceau gramezi pe strada si automat veneau cu viteza si nu erau semnalizate, nu nimic.
Numai in Romania se putea intrampla asa ceva. O firma din Bucuresti a castigat un contract de 5 milioane de lei ca sa refaca Drumul National 3, intre Urluia si pana dincolo de Baneasa. Insa in loc sa repare soseaua, muncitorii au distrus-o de tot, lasandu-i pe soferi in pericol de moarte.
Gabriel Epuran, Baneasa: A pierdut controlul volanului, a intrat cu botul direct in copac si a ricosat cu spatele in alt copac.
Pe o suprafata de aproximativ 40 de kilometri compania a executat un tratament dublu bituminos cu criblura. Pe intelesul tuturor, muncitorii trebuiau sa toarne pe sosea doua straturi de bitum si doua de piatra, care sa fie absorbite de asfalt.
- Efectiv piatra nu s-a lipit. Da, pai nu are cum la temperatura asta sa se lipeasca.
Aceasta este imaginea risipei totale. Mii de tone de piatra au fost asezate pe un DN care arata ca-n palma, doar pentru a produce accidente rutiere si pentru a distruge zeci de masini.
Dupa ce muncitorii au abandonat lucrarea, localnicii din zona s-au vazut nevoiti sa curete drumul de pietris. Doar asa puteau evita o tragedie.
-Soseaua a fost destul de buna, doar ca s-au gandit ei sa mai faca o gaura in buget.
Problema a ajuns in atentia directiei regionale de drumuri si poduri- reprezentantii acesteia au stopat lucrarile cand au vazut dezastrul provocat de firma contractata.
Marin Dima, director regional DRDP Constanta: In zonele in care au fost constatate deficiente au fost semnalati pentru intreruperea lucrarilor si remedierea lor. Nu s-au facut decontari pe niciuna din sectoarele une au fost constatate deficiente.
Muncitorii firmei care a transformat DN 3 intr-un real pericol se vor apuca de reparatii abia la primavara.