Emisiunea “Asta-i Romania” a clasat Kanal D pe locul doi, pe toate categoriile de public
Duminica, 30 iulie, emisiunea “Asta-i Romania” a inregistrat audiente remarcabile ce au pozitionat statia Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe toate cele trei segmente de public monitorizate.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, editia noului sezon “Asta-i Romania” difuzata aseara, in Prime Time, a adunat in fata micilor ecrane peste un milion de fani. Marturiile din infernul de la Berevoiesti, unde mai multi tineri au fost tinuti sclavi, a fost unul dintre subiectele aduse in atentia publicului de reporterii emisiunii “Asta-i Romania”.
Aseara, in intervalul 20:00 – 22:00, Kanal D a inregistrat 5,0% rating si 14.4%
cota de piata, pe targetul National, 4,3% rating si 12,3% cota de piata, in randul publicului de la orase, si 3,2% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul Comercial.
O medie de aproape un milion (893.000) de romani urmareau aseara emisiunea prezentata de Mihai Ghita la Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la 21:44, in fata micilor ecrane, la Kanal D, se aflau peste un milion (1.272.000) de telespectatori.
Emisiunea “Asta-i Romania!”, prezentata de Mihai Ghita, a revenit in atentia telespectatorilor cu un nou concept grafic si o abordare jurnalistica proaspata, ce pune accent pe informatie.
Productia poate fi urmarita in fiecare duminica, de la ora 20:00 la Kanal D!