Proprietarul păgubit a câștigat războiul cu instanța după nouă ani de anchete și procese. Cei trei inculpaţi, doi dintre mecanicii care au realizat lucrările şi coordonatorul service-ului au fost obligaţi să achite clientului păgubit 40.000 de lei daune, 10.000 reprezentând costurile pieselor ce trebuiau schimbate şi 30.000 de lei daune morale, scrie Adevărul.
Cum acționau mecanicii
Reprezentanţii service-ului au realizat reparaţiile, iar în documentele întocmite clientului se consemna că piese folosite sunt produse noi, originale.
După ce a intrat în posesia autoturismului reparat, clientul a sesizat o serie de deficienţe la piesele schimbate, motiv pentru care a depus o plângere la Protecţia Consumatorului.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Nemulţumit de cum au soluţionat inspectorii OPC plângerea, care i-au comunicat că aspectele sesizate trebuie verificate de un expert neutru, clientul a depus o plângere la poliţie.
Pentru a se verifica veridicitatea acuzaţiilor au fost efectuate trei expertize tehnico-judiciare şi una fizico-chimică. Toate au confirmat că piesele folosite la reparaţii nu erau noi, aşa cum se menţiona în documente.