Prin urmare, este foarte posibil ca, din 2019, posesorii de maşini sa fie nevoiţi sa plateasca din nou pentru utilizarea maşinilor proprii.
In ciuda faptului ca evolutia pietei auto din ultimele luni- in crestere accelerata pe segmentul masinilor noi si in scadere pe cel al vehiculelor de ocaziie- a demonstrat ca nu e nevoie de taxa pe poluare pentru a opri imbatranirea parcului auto si poluarea, oficialii din Guvern se pregatesc sa anunte o noua varianta a taxei pe poluare.
Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro
"Nu vom vorbi despre nicio taxa de mediu, dar nu vreau sa se repete greseala de pana acum. Vreau ca formula de calcul la care se lucreaza la ora actuala, sa fie o formula care sa nu mai poata fi contestata, atacata, care sa stea in picioare, astfel incat intr-adevar cel care polueaza sa fie cel care sa plateasca o penalitate.
Taxa auto pentru autovehicule la prima inmatriculare a fost introdusa pentru prima data la 1 ianuarie 2007, imediat dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana.
Sursa: capital.ro