Euro 2016 a fost o afacere bună pentru Pro TV. Postul a încasat din publicitate de două ori mai mulţi bani decât a dat pentru a cumpăra drepturile de difuzare ale Campionatului European, potrivit paginademedia.ro. Pornind de la audienţa partidelor difuzate, Paginademedia.ro a calculat ce încasări au adus meciurile de fotbal. Estimările Paginademedia.ro indică încasări din publicitatea meciurilor în jur de 4,5 milioane de euro. Din aceşti bani, 1,2-1,3 milioane de euro au venit de la trei meciuri ale naţionalei. Din celelalte partide, Pro TV a scos din publicitate 3,2-3,3 milioane de euro, noteaza sursa citata.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Un instalator care făcea reparații într-o vilă a găsit 30 de kilograme de monede de aur. Proprietarul nu știa ce comoară are în casă- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si