Euro 2016, afacere profitabila si pentru televiziunile noastre
PRO TV a scos dublu din cat a investit pentru transmiterea meciurilor de la Euro 2016.
Euro 2016 a fost o afacere bună pentru Pro TV. Postul a încasat din publicitate de două ori mai mulţi bani decât a dat pentru a cumpăra drepturile de difuzare ale Campionatului European, potrivit paginademedia.ro. Pornind de la audienţa partidelor difuzate, Paginademedia.ro a calculat ce încasări au adus meciurile de fotbal. Estimările Paginademedia.ro indică încasări din publicitatea meciurilor în jur de 4,5 milioane de euro. Din aceşti bani, 1,2-1,3 milioane de euro au venit de la trei meciuri ale naţionalei. Din celelalte partide, Pro TV a scos din publicitate 3,2-3,3 milioane de euro, noteaza sursa citata.
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro