Close sidebar
Close sidebar

Euro 2016, afacere profitabila si pentru televiziunile noastre

PRO TV a scos dublu din cat a investit pentru transmiterea meciurilor de la Euro 2016.

Petru Luca,


DISTRIBUIE
acest articol

Euro 2016 a fost o afacere bună pentru Pro TV. Postul a încasat din publicitate de două ori mai mulţi bani decât a dat pentru a cumpăra drepturile de difuzare ale Campionatului European, potrivit paginademedia.ro. Pornind de la audienţa partidelor difuzate, Paginademedia.ro a calculat ce încasări au adus meciurile de fotbal. Estimările Paginademedia.ro indică încasări din publicitatea meciurilor în jur de 4,5 milioane de euro. Din aceşti bani, 1,2-1,3 milioane de euro au venit de la trei meciuri ale naţionalei. Din celelalte partide, Pro TV a scos din publicitate 3,2-3,3 milioane de euro, noteaza sursa citata.

Citeste si: 6 români au fost găsiți în Valencia, iar alți 5 ar putea fi morți: „Nu se poate ajunge la ei, că sunt drumurile rupte”. Anunțul făcut de Ministerul Afacerilor Externe- kanald.ro

Citeste si: Primele imagini cu Oana Zavoranu după ce instanța a decis că a pierdut casa din Andrei Mureșanu. Querida e pe relaxare, la halat, în amiaza mare- wowbiz.ro

Citeste si: Două tinere s-au înecat pentru că au refuzat să poarte veste de salvare, ca să arate bine în selfie-uri- antena3.ro

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI