Uneori, verificarea soldului în contul bancar ne poate crea diverse stări tensionate. Totuși, o femeie din Malaysia a avut o adevărată surpriză atunci când a verificat câți bani mai are în cont.

Femeia, pe nume Hafidzah Abdullah, a descoperit că soldul său era mult mai mare decât se aștepta, fiind vorba de 86 de milioane de dolari. Cu toate acestea, ea nu a fost foarte încântată, deoarece se aștepta ca la mijloc să fie vorba despre o neînțelegere.

Ce s-a întâmplat cu banii pe care îi avea în cont Hafidzah

În realitate, femeia nu a putut accesa banii din contul său. Astfel, chiar dacă ar fi avut un miliard de dolari, tot dezamăgită ar fi fost. 

Citește și: Cursul valutar al BNR pentru 4 decembrie 2023: Noile cotații ale euro și dolarului

Banca la care Hafidzah avea cont este una dintre cele mai mari din Malaysia, însă, pe cât de importantă este instituția, pe atât de dezamăgită a rămas și femeia în urma acestei întâmplări.

Femeia a decis să contacteze bancă pe data de 29 noiembrie, adresând un mesaj mai puțin prietenos, în urma experienței sale cu adevărat „memorabile”.

Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

Citeste si: Antonia s-a trezit cu un mesaj de la fiul lui Ștefan Bănică Jr. după ce a publicat o fotografie provocatoare pe internet. Ce replică i-a dat lui Radu Bănică când a văzut reacția pe care a avut-o?- wowbiz.ro

verificare cont bancar

O femeie a fost dezamăgită de experiența cu o bancă din Malaysia, după ce a primit, peste noapte, 86 de milioane de dolari în cont.

[Sursa foto: Freepik]

„Dragă Maybank, apreciez că vă străduiți să-mi faceți experiența bancară memorabilă”, a scris femeia în mesaj. Totodată, ea a detaliat cum și ce probleme a întâmpinat în momentul utilizării contului său. Aceasta începuse să întâmpine destul de des probleme cu această bancă.

Ea a numit experiența „o comedie de erori pe care nimeni nu o găsește amuzantă" și a fost nevoită să meargă la sucursală pentru a reuși să-și acceseze contul.

„Se spune că banii nu aduc fericirea, dar Maybank știe cum să-mi aducă frustrare", a mai spus ea.

Hafidzah nu este singura care a întâmpinat astfel de probleme

Hafidzah nu a fost singura persoană care a experimentat o astfel de situație. Mai multe persoane au întâmpinat probleme similare cu aceeași bancă.

„Mă întreb ce nu e în regulă cu băncile din Malaysia", a spus cineva, potrivit UNILAD.

Mulți alți oameni au felicitat-o pe femeie pentru „averea enormă” pe care a primit-o peste noapte. Astfel, ei și-au exprimat dezamăgirea lor față de bancă.

Citeste si: Ce spune Laurențiu Reghecampf despre timpul petrecut în familie și ce anume a conștientizat antrenorul. „Am fost prezent pentru copiii mei, dar nu am fost fizic.”- kfetele.ro

Citeste si: Cerințele care trebuie respectate cu sfințenie! Ce le-a cerut Maluma organizatorilor Neversea pentru a cânta la festival- radioimpuls.ro

Citește și: VIDEO- Plătim garanție pentru ambalaje. Cum funcționează sistemul garanție-returnare?

Shaikh Munir Ahmad, un angajat al băncii, a luat legătura cu femeia pe o rețea de socializare pentru a găsi o soluție care să-i rezolve problema.

Ulterior, banca a confirmat că a rezolvat problema și că acum Hafidzah își poate accesa contul fără probleme.

„Nu a fost o problemă la nivel de sistem, iar contul clientului nu a fost compromis”, a declarat un purtător de cuvânt al băncii


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si