Experiența inedită trăită de o femeie. S-a trezit cu 86 de milioane de dolari în cont, dar a avut parte de o surpriză de proporții: „Este o experiență dezamăgitoare memorabilă”
O femeie a fost dezamăgită de experiența cu o bancă din Malaysia, după ce a primit, peste noapte, 86 de milioane de dolari în cont. Ce a nemulțumit-o, de fapt?
Uneori, verificarea soldului în contul bancar ne poate crea diverse stări tensionate. Totuși, o femeie din Malaysia a avut o adevărată surpriză atunci când a verificat câți bani mai are în cont.
Femeia, pe nume Hafidzah Abdullah, a descoperit că soldul său era mult mai mare decât se aștepta, fiind vorba de 86 de milioane de dolari. Cu toate acestea, ea nu a fost foarte încântată, deoarece se aștepta ca la mijloc să fie vorba despre o neînțelegere.
Ce s-a întâmplat cu banii pe care îi avea în cont Hafidzah
În realitate, femeia nu a putut accesa banii din contul său. Astfel, chiar dacă ar fi avut un miliard de dolari, tot dezamăgită ar fi fost.
Banca la care Hafidzah avea cont este una dintre cele mai mari din Malaysia, însă, pe cât de importantă este instituția, pe atât de dezamăgită a rămas și femeia în urma acestei întâmplări.
Femeia a decis să contacteze bancă pe data de 29 noiembrie, adresând un mesaj mai puțin prietenos, în urma experienței sale cu adevărat „memorabile”.
„Dragă Maybank, apreciez că vă străduiți să-mi faceți experiența bancară memorabilă”, a scris femeia în mesaj. Totodată, ea a detaliat cum și ce probleme a întâmpinat în momentul utilizării contului său. Aceasta începuse să întâmpine destul de des probleme cu această bancă.
Ea a numit experiența „o comedie de erori pe care nimeni nu o găsește amuzantă" și
a fost nevoită să meargă la sucursală pentru a reuși să-și acceseze contul.
„Se spune că banii nu aduc fericirea, dar Maybank știe cum să-mi aducă frustrare", a mai spus ea.
Hafidzah nu este singura care a întâmpinat astfel de probleme
Hafidzah nu a fost singura persoană care a experimentat o astfel de situație. Mai multe persoane au întâmpinat probleme similare cu aceeași bancă.
„Mă întreb ce nu e în regulă cu băncile din Malaysia", a spus cineva, potrivit UNILAD.
Mulți alți oameni au felicitat-o pe femeie pentru „averea enormă” pe care a primit-o peste noapte. Astfel, ei și-au exprimat dezamăgirea lor față de bancă.
Shaikh Munir Ahmad, un angajat al băncii, a luat legătura cu femeia pe o rețea de socializare pentru a găsi o soluție care să-i rezolve problema. Ulterior, banca a confirmat că a rezolvat problema și că acum Hafidzah își poate accesa contul fără probleme.
„Nu a fost o problemă la nivel de sistem, iar contul clientului nu a fost compromis”, a declarat un purtător de cuvânt al băncii