Responsabilii Hidroelectrica au transmis informații cu privire la noul sistem informatic de facturare implentat. Termenul de plată al facturilor este de 45 de zile pentru persoanele casnice și 30 de zile pentru consumatorii non-casnici.

Ce este de făcut în cazul facturilor restante?

Compania Hidroelectrica pune la dispoziția clienților săi opțiunea de eșalonare a sumelor restante. Prin această opțiune, clienții pot plăti suma restantă în 6 rate lunare, egale.

De asemenea, în această perioadă se achită valoarea facturii curente, la care se adaugă și rata sumei restante anterior. În același timp, se completează un formular tip pentru cererea de eșalonare. Informarea făcută de Hidroelectrica precizează și faptul că: „ După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected] sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central “. 

Schimbări la plata facturilor de energie electrică

Zoltan Nagy-Bege, vicepreședintele ANRE, a anunțat la conferinţa Rezerve de energie pentru iarnă şi resurse de independenţă energetică că românii care au avut un consum foarte mare de energie electrică, vor primi factura cu suma de plată pe cinci luni.

Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

Citeste si: Salman Khan și Iulia Vântur, primele imagini de la nuntă! Filmarea cu ei a scăpat pe internet- wowbiz.ro

Experții afirmă faptul că există câteva aparaturi pe care majoritatea persoanelor le dețin în locuințe și care consumă foarte mult curent. Printre acestea se numără frigiderele sau mașinile de spălat.

Electrocasnicele vechi consumă mai multă energie electrică

De, asemenea, este confirmat faptul că electrocasnicele mai vechi, de tipul frigiderelor sau mașinilor de spălat, au un consum mult mai mare de energie electrică.

Această problemă poate aduce facturi întârziate, mai ales că prețul kilowattului a crescut. 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si