E clar că fiul “Regelui asfaltului” l-a bătut pe Dani Oţil. Costelusş Căşuneanu, fiul lui Costel Căşuneanu, cel supranumit „Regele asfaltului”, este pasionat de raliuri, participând în ultimii ani la diverse competiţii de profil.
Zilele trecute, la Craiova, el a obţinut a doua victorie consecutivă în competiţia Super Rally. “După podiumul de la Mangalia și victoria de la Târgu Mureș, Cășuneanu a început excelent și runda desfășurată în centrul municipiului Craiova. Pe o Skoda Fabia R5, acesta s-a poziționat ca lider încă din calificări. La prima manșă, a stabilit cel mai bun timp, cu 03:24,090, cel mai apropiat de pilotul băcăuan fiind Dani Oțil (Radical SR4), cu 03:25,872.
În finală, istoria s-a repetat, Cășuneanu fiind pe 1, iar Oțil pe poziția secundă, dar de această dată, liderul campionatului a înregistrat 03:19,153, cu mai bine de 4 secunde mai rapid decât contracandidatul său”, a scris fras.ro, site-ul Federaţiei de Automobilism Sportiv.
Fiul “Regelui asfaltului” l-a bătut pe Dani Oţil: „E o victorie muncită"
„E o victorie muncită, sunt bucuros pentru acest rezultat și abia aștept finala de la București. Am învățat să nu mă mai bucur dinainte și prefer să iau totul pas cu pas”, a spus Cășuneanu la finalul etapei de la Craiova, care a strâns aproape 10.000
de spectatori. Podiumul rundei cu numărul 3 din Campionatul Național de Super Rally a fost completat de Titi Aur, cronometrat cu 03:23,899. Cășuneanu a câștigat și la Clasa 1, în timp ce Dani Oțil a reușit să își adjudece victoria la Clasa 3B, iar Robert Barabas la 2B. Emil Ghinea s-a impus la Clasa 3A. Marea finală a Campionatului Național de Super Rally va avea loc în perioada 25-26 octombrie la București.( vezi ce cursă importantă a abandonat Căşuneanu)
Fiul “Regelui asfaltului” l-a bătut pe Dani Oţil. Căşuneanu a avut o avere estimată la 350 de milioane de euro
S-a aflat că fiul “Regelui asfaltului” l-a bătut pe Dani Oţil. Costeluş Căşuneanu a devenit celebru acum câţiva ani, când s-a fotografiat alături de luxoasa sa maşină, un Bugatti Veyron al cărui preţ era de 1,6 milioane de euro. În acea perioadă, tatăl său, Costel Căşuneanu, supranumit „Regele asfaltului”, încheia contracte cu statul pentru construcţia şoselelor din ţară şi avea o avere estimată la 350 de milioane de euro. Ulterior, afacerile lui Căşuneanu s-au prăbuşit, fiind şi condamnat la 4 ani de închisoare cu suspendare în dosarul „Cătălin Voicu”.