Rezultatele studiilor interne ale Ford au fost prezentate in cadrul unei mese rotunde tinuta in incinta Ford Craiova, la care participa atat reprezentanti ai companiei, cat si oficiali guvernamentali si conducerea ACAROM (Asociatia Constructorilor Auto din Romania).
„Confom studiilor interne Ford, imbunatatirea transportului rutier prin constructia de sosele de centura in Bals si Slatina ar reduce timpul de transport cu 3 ore, in timp ce imbunatatirea retelei feroviare ar duce la economisirea a 15 ore.
Este important de stiut ca viteza medie pe tronsonul feroviar Duisburg-Curtici este de 50 km/h pe o distanta de 1.560 de km, in timp ce viteza medie pe tronsonul Nadlac-Craiova este de 13 km/h pe o distanta de numai 450 km”, spune Ford, potrivit hotnews.ro.
La intalnire au participat si vicepremierul Costin Borc, ministrul Transporturilor, Sorin Buse, ministrul Finantelor, Anca Dragu, ambasadorul SUA la Bucuresti, Hans Klemm, conducerea Ford si Constantin Stroe, presedinte al ACAROM.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: VIDEO Olandezii au rămas muți de uimire când au văzut un român care a intrat cu TIR-ul pe un pod de biciclete- antena3.ro
Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro
Ford a cerut, din nou, dezvoltarea infrastructurii din Romania, aceasta fiind o problema majora cu care se confrunta compania.
"Infrastructura si logistica sunt doua teme majore pentru activitatea Ford la Craiova si am subliniat acest aspect inca de la inceputul acestui an, cand am anuntat noi investitii la uzina noastra din Romania. Este esential sa mentinem un dialog cat mai constructiv cu autoritatile romane, dar si cu ceilalti jucatori din industrie, pentru a gasi solutii in rezolvarea acestor provocari”, a declarat John Oldham, presedintele Ford Romania si directorul uzinei din Craiova.
Ford a preluat uzina de la Craiova in 2008. De atunci a investit in Romania peste un miliard de euro. Ford are aproximativ 2.600 de angajati la uzina sa din Craiova si produce in prezent monovolumul de mici dimensiuni B-MAX, dar si motorul 1.0 EcoBoost. In prezent Ford lucreaza in Romania cu o retea de 40 de furnizori de componente, iar 8 dintre acestia isi desfasoara activitatea pe platforma uzinei din Craiova.