"Cred ca suntem pregatiti, in acest moment, in proportie de 75%. Pentru mine nu este un procent multumitor, de aceea am decis ca in urmatoarele zile sa avem inca o intâlnire cu reprezentantii companiilor de salubritate, care sa se pregateasca mult mai bine pentru aceasta noua intâlnire si sa spuna care ar fi necesarul de utilaje, de material antiderapant, de combustibil, de forta umana, pentru ca deszapezirea sa se realizeze in totalitate in Capitala, nu doar pe marile artere, ci si in spatele blocurilor, pe stradutele mici si la scoli, gradinite, spitale si la institutiile statului.
Edilul sef al Capitalei a precizat ca, in prezent, companiile de salubritate au raportat un total de 582 de utilaje de deszapezire, aproape 3.000
"Vom lua toate masurile care se impun pentru ca deszapezirea sa nu se faca doar pe marile artere, ci si pe strazile mici, pentru ca acolo a fost, de fapt, in fiecare an, problema.
Firea a precizat ca in perioada urmatoare se vor face verificari pe teren, impreuna cu primarii de sectoare, si vor avea loc simulari pentru a observa timpul de reactie al institutiilor si operatorilor, dar si verificari pentru a constata daca utilajele declarate ale firmelor de salubritate exista si in realitate, nu doar pe hartie.
Primarul Gabriela Firea a amintit de solicitarea ei ca toate utilajele de deszapezire sa fie inscriptionate cu sigla Capitalei, a sectorului unde functioneaza si a firmei care le detine, intrucât in anii trecuti au fost cazuri in care aceleasi utilaje functionau atât in Bucuresti, cât si in judete, desi erau declarate ca fiind rezervate doar pentru Capitala.