Delia Săndulachi, corespondent Kanal D, ne aduce mai multe informații:
„Podul de la Brăila are o lungime de 1.974 de metri, iar cele două turnuri ating o înălțime de 192 de metri fiind cele mai înalte construcții din România. Este un pod suspendat cu două cabluri principale de susținere pentru care s-au folosit 81.000 de kilometri de fir de oțel. Aceste două cabluri au o lungime de 2 kilometri, cântăresc 6.700
de tone și au o garanție de 10 de ani. Au fost construite și mai multe drumuri de acces care împreună cu podul au 23 de kilometri.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro
Citeste si: HARTA. Autoritățile sunt în alertă. Ciclonul mediteranean aduce ploi și furtuni. Sudul României este vizat în mod special- wowbiz.ro
Aici apare, însă și o problemă importantă: proiectul este oricum inaugurat cu un an întârziere. În plus, nu toate drumurile de acces vor fi deschise, iar noaptea circulația va fi restricționată pentru demontarea macaralelor. Vorbim iată de o investiție de aproximativ 2 miliarde de lei fără TVA și este cel mai mare proiect din ultimii 30 de ani.
Mai venim totuși cu o veste bună. De astăzi, se ridică restricțiile pe podul de la Fetești.
Acesta a fost restricționat în ultimele 2 săptămâni, acolo s-a circulat pe o singură bandă pe sens. Iar de acum circulația a revenit la normal. Taxa de pod rămâne însă suspendată și în perioada următoare.”, transmite
Delia Săndulachi, corespondent Kanal D.