In articol:
Zeci de pasageri nu au putut să se îmbarce în avionul spre Germania în prima zi de Paște, motiv pentru care au rămas blocați pe aeroportul Otopeni. Unii români își doreau să ciocnească oul în avion, cu ocazia Paștelui.
Compania aeriană neagă acuzațiile și spune că o problemă tehnică ar fi dus la schimbarea aeronavei cu una mai mică.
Citește și: Când se încălzește vremea? Anunțul meteorologilor pentru următoarea perioadă
Din nefericire, medicii au intervenit pentru că unui pasager i s-a făcut rău atunci când a aflat că i s-a amânat cursa.
Haos pe aeroportul Otopeni
180 de oameni aveau programat zborul spre Germania pentru prima zi de Paște, cu compania aeriană Wizz Air. 58 dintre ei au rămas la sol, după ce nu au mai avut loc în avion. Situația aceasta a iscat scandal pe aeroport, iar oamenii acuză compania că a vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului.
Citește și: VIDEO- Horoscopul săptămânii 17-23 aprilie 2023. Află ce îți rezervă astrele
„Am cumpărat trei bilete în același timp. Am cumpărat în aceeași zi și pe ea a lăsat-o să intre și pe mine nu. Același bon. Noi suntem grup, avem cazare luată”, a spus cineva, potrivit Digi24.
Românii și-au cumpărat cazări și aveau planuri cu familia, iar acest inconvenient le-a dat vacanța peste cap.
„Sunt pe drumuri, am și oul la mine.
Wizz Air neagă că s-ar fi vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului.
Citește și: VIDEO- Relaxare la piscină în a doua zi de Paște
Ce spune Wizz Air despre haosul creat pe aeroportul Otopeni
Reprezentanții companiei au spus că pasagerii au rămas pe dinafară pentru că aeronava inițială a fost schimbată cu una mai mică, din motive tehnice.
„Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală", a transmis compania.
Citește și: Căldura va fi oprită în Capitală. Anunțul făcut de Termoenergetica
Wizzair anunță că păgubiții vor putea să-și reprogrameze zborul sau să ceară rambursarea banilor.