Close sidebar
Close sidebar

VIDEO - Hotelurile de pe litoral, sursă de venit pentru turiști. Ce au reușit să fure turiștii din unitățile de cazare? „Prosoapele din cameră reprezintă o ispită, la fel de atractive sunt pixurile”

La fiecare sfârșit de sezon pe litoral, hotelierii trag linie și pun pe foaie nu doar profitul, ci și pierderile. Ca-n fiecare an, unii turiști sunt tentați să plece acasă cu câte un prosop de la cazare, sau chiar cu becurile de la veioze.

Redactia Stirile Kanal D,

Hotelurile de pe litoral, sursă de venit pentru turiști. Ce au reușit să fure turiștii din unitățile de cazare? „Prosoapele din cameră reprezintă o ispită, la fel de atractive sunt pixurile”

[Sursa foto: Captură Știrile KANAL D]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Raluca Sevastru, corespondent Kanal D, ne aduce mai multe informații:

Ce au reușit să fure turiștii din unitățile de cazare

„Anul acesta au fost turiști ceva mai îndrăzneți care au plecat acasă cu un suvenir din camera de hotel. Noi ne aflăm la un hotel de 3 stele din nordul stațiunii Mamaia. Care sunt printre cele mai valoroase obiecte care au dispărut vara aceasta?”

Iulian Tenie, manager hotel: „Într-adevăr, mai avem anumite probleme cu educația unora dintre turiști. Principala atracție o reprezintă prosoapele. De pildă, anul trecut din cele 400 de prosoape pe care le-am pregătit turiștilor pentru plajă, au mai rămas doar 300.

Și prosoapele din cameră reprezintă o ispită, apoi aș putea spune că la fel de atractive sunt pixurile. Urmează becurile de la veioză, iar anul acesta am întâmpinat o situație în care efectiv lenjeria dispăruse.” 

Raluca Sevastru, corespondent Kanal D: „Cum îi depistați pe cei care recurg la un astfel de comportament?”

Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Iulian Tenie, manager hotel: „De regulă după check out sau în momentul în care se realizează formalitățile check out. Cameristele verifică starea camerei, anunță recepția și atunci dacă se constată lipsuri pe obiecte suntem nevoiți să intervenim.

Situația este extrem de neplăcută, mai ales că turiștii nu recunosc.”

Raluca Sevastru, corespondent Kanal D: „Ce măsuri veți lua sau ce măsuri ați luat deja? V-ați gândit să introduceți chiar o garanție?”

Iulian Tenie, manager hotel: „Ne-am gândit să introducem o garanție. În toate statele europene există această procedură, doar că în cazul nostru este mult mai dificil de a implementa.

Cred eu că cel mai important lucru este să lucrăm în direcția educării pe linie turistică. Hotelierii trebuie să îmbunătățească tot timpul calitatea serviciilor. La fel de important este să îmbunătățim și calitatea turiștilor în România.”

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI