In articol:
Raluca Sevastru, corespondent Kanal D, ne aduce mai multe informații:
Ce au reușit să fure turiștii din unitățile de cazare
„Anul acesta au fost turiști ceva mai îndrăzneți care au plecat acasă cu un suvenir din camera de hotel.
Iulian Tenie, manager hotel: „Într-adevăr, mai avem anumite probleme cu educația unora dintre turiști. Principala atracție o reprezintă prosoapele. De pildă, anul trecut din cele 400 de prosoape pe care le-am pregătit turiștilor pentru plajă, au mai rămas doar 300.
Raluca Sevastru, corespondent Kanal D: „Cum îi depistați pe cei care recurg la un astfel de comportament?”
Iulian Tenie, manager hotel: „De regulă după check out sau în momentul în care se realizează formalitățile check out. Cameristele verifică starea camerei, anunță recepția și atunci dacă se constată lipsuri pe obiecte suntem nevoiți să intervenim.
Raluca Sevastru, corespondent Kanal D: „Ce măsuri veți lua sau ce măsuri ați luat deja? V-ați gândit să introduceți chiar o garanție?”
Iulian Tenie, manager hotel: „Ne-am gândit să introducem o garanție. În toate statele europene există această procedură, doar că în cazul nostru este mult mai dificil de a implementa.