De anul viitor, inspectori sub acoperire vor lua la verificat hotelurile si restaurantele din Romania. Cei supranumiti clienti misteriosi se vor da drept turisti obisnuiti. Astfel vor afla daca angajatii de la hoteluri, restaurante si din zona de litoral sunt amabili, corecti si daca serviciile oferite se ridica la standardele europene.

Statiunile de pe litoral vor fi impanzite, de

la anul, de agenti secreti, prevazuti in noul proiect al Legii Turismului.

Acestia se vor da drept clienti si isi vor petrece un sejur la mare. Fie ca vorbim despre ospatari,  barmani, maseuri sau hotelieri, cu totii vor intra in vizorul inspectorilor autorizati. 

DANIEL SAVOPOL, reporter Ştirile Kanal D: Un mistery client profesionist va vrea in primul rand sa vada daca conditiile, obiectele de mobilier si decoratiunile interioare sunt in realitate unu la unu cu cele afisate pe site-ul oficial al hotelului.. apoi room service-ul si daca personalul ii acorda atentia cuvenita

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Conform noii legi,  acest client misterios va cumpara serviciile turistice direct de la operatorul economic, fie el hotel sau restaurant. Dupa ce va vedea cum este tratat,  va completa o fisa cu plusuri si minusuri, pe care ulterior o va transmite managerului unitatii controlate.

ANCA NEDEA: Este o analiza profesionista, care ti deschide ochii si care te determinas a creezi plusvaloare. Un client multumit, care vine apoi la o locatie auditata care a luat masurile necesare, creste afacerea in mod sigur.

Este nevoie insa de inspectori profesionisti, care sa stie cum sa se infiltreze printre turisti. O spune si Iolanda Nanu, care este manager al unui hotel de 4 stele de pe litoral. Spera la controale corecte din partea autoritatilor, si nu la evaluari subiective.

IOLANDA NANU: Calitatea serviciului este extraordinar de importanta. Este de fapt un factor de separare a hotelurilor. Suntem 100 de hoteluri de 4 stele, calitatea serviciului este cea care face diferenta intre noi.

Astfel de controale impuse de stat se vor face la hotelurile si restaurantele din intreaga tara. Odata cu remedierea problemelor din turismul romanesc, autoritatile spera ca numarul oaspetilor sa creasca. In primele luni ale acestui an, marile orase ale tarii au fost vizitate de peste 3 milioane de turisti romani si straini, potrivit Institutului national de statistica.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si