Familia unui adolescent din Marea Britanie este în stare de șoc, după ce băiatul a fost găsit mort, la o zi distanță după ce sunase la Serviciul de ambulanță. Echipajele nu au răspuns la apelul la 999.
Bradley Holder, ucis de indiferența cadrelor medicale
Bradley Holder a fost găsit mort luni la proprietatea din Stoke-on-Trent.
El ceruse ajutor medical la ora 18:12 cu o noapte înainte ca echipajele să sosească la el. Se pare că Serviciul de ambulanță West Midlands a fost prea ocupat pentru a-i răspunde la apel, relatează Stoke-on-Trent Live, citat de Mirror.
Un al doilea apel la 999 (echivalentul britanic al serviciului 112)- de către cineva din casă- a fost făcut luni, la ora 09:04, iar câteva minute mai târziu Brad a fost declarat mort la fața locului.
Moartea adolescentului este tratată ca fiind „inexplicabilă”, potrivit oamenilor legii din Staffordshire.
„Suntem distruși. Era unul dintre cei mai drăguți băieți pe care îi puteai întâlni vreodată. Era doar un băiat drăguț, amabil și manierat.
Avem inima frântă”, au spus apropiați de-ai tânărului.
„Serviciul Național de Sănătate lucrează incredibil de mult pentru a răspunde mai rapid și a salva mai multe vieți”
„Nu am avut timp să mă gândesc la asta: La momentul apelului inițial- duminică, la ora 18:12- trustul se confrunta cu întârzieri lungi de transfer la spitale și avea alte 78 de apeluri de aceeași categorie care așteptau să fie trimise în județ”, a
declarat un purtator de cuvânt.
„Din păcate, acest lucru a însemnat că nu am putut să trimitem o ambulanță la domnul Holder în acel moment ”, mai adaugă bărbatul.
„Serviciul de ambulanță se bazează pe faptul că fiecare parte a sistemului de sănătate și de asistență socială lucrează împreună, astfel încât ambulanțele noastre să poată ajunge rapid la pacienții din comunitate.
Din păcate, presiunile pe care le observăm în domeniul sănătății și al asistenței sociale duc la întârzieri mari de transfer la spital, echipajele noastre rămânând să se ocupe de pacienții care trebuie internați în spital, în loc să răspundă la următorul apel. Rezultatul este că echipajele noastre întârzie să ajungă la pacienți. Lucrăm incredibil de mult cu toți partenerii noștri din NHS și din domeniul asistenței sociale pentru a preveni aceste întârzieri, căutând noi modalități de a preda rapid pacienții în siguranță, astfel încât echipajele noastre să poată răspunde mai rapid și să salveze mai multe vieți ”, a
mai spus acesta.